Drew
Legacy Member
Na al die afleveringen heeft hij wel nog niet getoond hoe ge ne goeie fond legtUtred zei:We moeten allemaal prioriteiten stellen in ons leven, en mijn prioriteit is Jeroentje.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na al die afleveringen heeft hij wel nog niet getoond hoe ge ne goeie fond legtUtred zei:We moeten allemaal prioriteiten stellen in ons leven, en mijn prioriteit is Jeroentje.

Ja het was Man City - Liverpool.Vincort zei:Welke voetbal? Premier league?

tommie314 zei:Die IQ-test bij Mensa gedaan, maar ik weet nog altijd niet hoe ik deze reeks moet aanvullen
1,0,-1,0,?
Repz voor het antwoord

Lorvet zei:Eerste helft van de dag; de laatste helft van een vak gedaan (de theorie toch).
Tweede helft van de dag; gelanterfant en snappen van de stelling van Thévenin. Die is dus echt niet moeilijk![]()
tommie314 zei:Die IQ-test bij Mensa gedaan, maar ik weet nog altijd niet hoe ik deze reeks moet aanvullen
1,0,-1,0,?
Repz voor het antwoord
tommie314 zei:sinussen in een IQ-test???

josilirios zei:waarom Thévenin studeren als't met Northon ook gaat? :/

Ja ik denk het ook zo, heb hem trouwens ook net gedaan...tommie314 zei:sinussen in een IQ-test???

Ik weet het eigenlijk nietmeer...freakykiller zei:Thévenin is makkelijker![]()

josilirios zei:Ja ik denk het ook zo, heb hem trouwens ook net gedaan...
Geven die trouwens altijd major hoge percentiele score's zodat je het zou kopen? Of is dat echt zo?
Ik weet het eigenlijk nietmeer...![]()
. Maar we moeten ze alvast beide kunnen dusja 
freakykiller zei:Ik eigenlijk ook niet. Maar we moeten ze alvast beide kunnen dusja
![]()
Dit jaar wel nog niet nodg gehad. Welke richting en jaar misschien? 

josilirios zei:Wij mochten kiezen wat we gebruiktten, zolang we het maar konden oplossenDit jaar wel nog niet nodg gehad. Welke richting en jaar misschien?
![]()



Matt. zei:Fuck, al kwart voor drie? Tijd vliegt. Morgen hopelijk wat productiever...
Ik heb zo de impressie dat er geen nachtshift meer is dit jaar?Dan maar succes voor de ochtendshift! Slaapwel!
TheRedDevils zei:Morgen staat er wiskunde op het programma, vraag me af wat hij zou kunnen vragen van theorie... Definities zeker. We hebben amper bewijzen gezien(eentje herinner ik me nog van in de laatste les
)

Racing_Genk zei:Pff die limiet steekt toch echt tegen van kotnet. Ik probeer een game te downloaden via steam maar da zou meteen 25% van de maandelijks toegelaten GB in beslag nemen..
Baats zei:Bij die matrices/vectoren (geloof ik) waren er een drie-tal. Poepsimpele, dat wel.
Nu nog een 1.5/2 dagen Wiskunde, dan financiële analyse proberen te herhalen op 3 dagen en dan recht knallen tot het examen![]()
Nu en dan als ik het vak van de dag mij even tegensteekt bekijk ik wel vlug eens iets van FAO bv de correcties in T8 ofzo 
Matt. zei:Fuck, al kwart voor drie? Tijd vliegt. Morgen hopelijk wat productiever...
Ik heb zo de impressie dat er geen nachtshift meer is dit jaar?Dan maar succes voor de ochtendshift! Slaapwel!
En soms duurt dat tot 1u soms tot 2u,3u enzo ... nu is het weer effe inorde 