Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Sowieso als ge wil werken, kunt ge werken. :p En met een bachelordiploma op zak... En zelfs zonder, ik ken genoeg plaatsen waar ze constant werkvolk zoeken. Als ge ziet wa voor volk daar komt werken, amai, geen wonder dat die ofwel na een week zelf niet meer komen of na een maand buitengesmeten worden. Als ge wíl werken, dan kunt ge dat in BE zeker, merk ik.

En het gaat niet enkel om studeren, ik zal 99% zeker wel nog wat verder afzien en mijn jaren uitdoen en master halen. De vraag is: wat daarna? Die-hard gaan voor de carrière/PhD, of toch maar een wat chillere job en veel tijd voor jezelf? Een aantal jaar die-hard carrière en dan terugvallen op een job die je wat meer ademruimte geeft? Wat als ge de job van uw leven aangeboden krijgt maar daarvoor uw familie/vrienden moet achterlaten, die ge dan misschien nog een paar keer per jaar ziet? Ik (en vele anderen hier) ga met mijn diploma wellicht de kans hebben om in eender welk van die scenario's terecht te kunnen komen, dus ooit (over een goed jaar in mijn geval) moet ge toch een keuze maken en het zal een belangrijke zijn, want ze zal de rest van uw leven beïnvloeden... :)

PhD ziet er vrij chill uit in vergelijking met de industrie ze :unsure:

Utred

Legacy Member
Ik snap een voorbeeldvraag nie. Ik heb de cursus enal bij, ik zit het op te zoeken voor dood, maar ik vind het niet. Ik heb nog nooit iets nie gesnapt dat ik moet snappen. Ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest.

EN TIS ZO NE FUCKING KLEINEN BROL EN TIS IETS ACHTERLIJK DAK NIE ZIE WAARSCHIJNLIJK EN IK GA UIT MIJN RUIT SPRINGEN ECHT

_ns_

Legacy Member
Iemand zei:
Kozijn = 1 ouders, 2 grootouders, 3e tante/nonkel, 4e kozijn. ;)

Ik neem aan dat je mij wou quoten :unsure:.

Zoja, ik doelde op een zoon/dochter van een broer, dan is het derde graad hé? Dringend tijd dat ik eens iets van erfrecht e.d. krijg :).

Iemand

Legacy Member
_ns_ zei:
Ik neem aan dat je mij wou quoten :unsure:.

Zoja, ik doelde op een zoon/dochter van een broer, dan is het derde graad hé? Dringend tijd dat ik eens iets van erfrecht e.d. krijg :).

Bij een broer zijn zoon is het inderdaad 3e graad. :)

Jij naar je ouders = 1
Ouders naar broer = 2
Broer naar zijn zoon = 3

Iemand

Legacy Member
_ns_ zei:
Ok thx :). Damn, huur begint mij tegen te steken...

No prob.
Ik weet niets van huur af, heb dat es moeten laten vallen omdat ik mij miszien had van datum voor een vak. :unsure:

Zal dat best in mijn vrije tijd es inhalen. :p

Matt.

Legacy Member
tom1 zei:
PhD ziet er vrij chill uit in vergelijking met de industrie ze :unsure:

'k Denk niet dat ge dat moogt onderschatten. PhD is altijd uw werk mee naar huis nemen, vele PhD's werken ook in het weekend, altijd op de hoogte zijn van de recentste ontwikkelingen (=constant journals uitpluizen etc, afhankelijk van uw vakgebied kan dit echt veeeel werk zijn), posters/presentatie/publicatie-druk, ... Latente druk m.a.w.
Mijn zus bv. komt thuis van haar werk en die moet aan niets meer denken. Idem voor mijn ma/pa/stiefpa (rest vd familie eigenlijk). :unsure: (Jobs à la administratie, kinesist, procesverantwoordelijke, verpleegkundige...) Toch een luxe... En verdienen allemaal goed hun boterham om te kunnen doen wat ze willen. (Alhoewel ze er niet rijk van zullen worden.)

Racing_Genk

Legacy Member
Kben toch content dak geen exact wetenschappelijke richting doe :p, dan zit ge nie altijd met die miserie da ge dingen nie snapt:s:s:s:s

_ns_

Legacy Member
Iemand zei:
Ik weet niets van huur af, heb dat es moeten laten vallen omdat ik mij miszien had van datum voor een vak. :unsure:

:lol: maakt da mee



't Valt op zich wel mee, maar altijd die verschillende regimes (gemeen/woon/handel) door elkaar in vragen wordt om duur irritant.

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
Momenteel going viral dit.

Ni slecht :p

Utred zei:
Ik snap een voorbeeldvraag nie. Ik heb de cursus enal bij, ik zit het op te zoeken voor dood, maar ik vind het niet. Ik heb nog nooit iets nie gesnapt dat ik moet snappen. Ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest.

EN TIS ZO NE FUCKING KLEINEN BROL EN TIS IETS ACHTERLIJK DAK NIE ZIE WAARSCHIJNLIJK EN IK GA UIT MIJN RUIT SPRINGEN ECHT

ADEM EENS GOED IN EN UIT.
en dan springen :evil:

NotoriousP

Legacy Member
Matt. zei:
'k Denk niet dat ge dat moogt onderschatten. PhD is altijd uw werk mee naar huis nemen, vele PhD's werken ook in het weekend, altijd op de hoogte zijn van de recentste ontwikkelingen (=constant journals uitpluizen etc, afhankelijk van uw vakgebied kan dit echt veeeel werk zijn), posters/presentatie/publicatie-druk, ... Latente druk m.a.w.
Mijn zus bv. komt thuis van haar werk en die moet aan niets meer denken. Idem voor mijn ma/pa/stiefpa (rest vd familie eigenlijk). :unsure: (Jobs à la administratie, kinesist, procesverantwoordelijke, verpleegkundige...) Toch een luxe... En verdienen allemaal goed hun boterham om te kunnen doen wat ze willen. (Alhoewel ze er niet rijk van zullen worden.)

Inderdaad, ge hebt in principe 4 jaar da ge altijd met iets boven uw hoofd zit.

Mueske

Legacy Member
Weet iemand of een patiënt met het Korsakoff-syndroom ook nog een delier kan krijgen?

Iemand

Legacy Member
_ns_ zei:
:lol: maakt da mee



't Valt op zich wel mee, maar altijd die verschillende regimes (gemeen/woon/handel) door elkaar in vragen wordt om duur irritant.

360 van de 460 pagina's bijzondere overeenkomsten geblokt op 2,5 dagen en een 10 halen (h).

Een vraag huur stond op vijf, maar daar wist ik niets van. Al bij al heb ik het dan nog goed gedaan maak ik mezelf wijs. 10/15 (h)

WolCoM

Legacy Member
Korsakoff is toch een verder gevolg na perioden delirium. Of hoe moet ik het zeggen, een verdere evolutie bij aangehouden alcoholisme?

Anyway, ben terug aan men Pearl Jam periode toegekomen in de blok. :love: :music:

Utred

Legacy Member
Ik kan mij nergens meer op concentreren en volgens mij is mijn hart veel te snel aant slaan. Puur omdak da fucking kutding maar nie vind.

Nunak

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Kben toch content dak geen exact wetenschappelijke richting doe :p, dan zit ge nie altijd met die miserie da ge dingen nie snapt:s:s:s:s

Kben toch content dak een exact wetenschappelijke richting doe :p, dan zit ge niet altijd met die miserie dat ge cursussen van 2000 pagina's moet leren :s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan