Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een brommer is toch sowieso al een beetje fail?joshetei zei:Da ze maar zo rap mogelijk weg is, morgen start projectweek op school en brommer+sneeuw= fail
evil_konijn zei:Al 10 Mad Men afleveringen vandaag!

't moest al af zijn , hup hup doorwerken!edraket zei:Ik ben dit project zoooooooooooooo kotsbeu. Fuck dit.

_ns_ zei:Not sure if serious or..
TheRedDevils zei:Morgen eens echt vroeg opstaan, 8 uur!
's Morgens kan ik het best leren, vandaar![]()
edraket zei:Ik ben dit project zoooooooooooooo kotsbeu. Fuck dit.
Duckwhisperer zei:Avondje onnozel gedaan in de business seats van den Anderlecht (gratis aja, anders zien ze mij daar nie ze).
Was plezierig, en nu vollenbak dubstep op kot.![]()
evil_konijn zei:Tuurlijk gratis, niemand heeft daar betaald ze.
Matt. zei:Fack, middernacht en nog geen reet gedaan dit weekend. Morgen 8h30 seminarie, dinsdag idem, donderdag examen en donderdag moet ook paper binnen en nog wel wat uurtjes werk daaraan!Extreme procrastination ftw!
Eigenlijk begin ik nu pas wat vooruitgang te boeken maar kan het niet te laat maken met dat ik morgen vroeg op moet ... 
Snowyflake zei:Ook niet echt een productief weekend achter de rugEigenlijk begin ik nu pas wat vooruitgang te boeken maar kan het niet te laat maken met dat ik morgen vroeg op moet ...
![]()