Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:Morgen er echt invliegen, tis nodig.

) + slapen.
freakykiller zei:Hmmm fail, was klaar met vak en ging aan een ander beginnen.
Uiteindelijk gewoon ge powertraind uit het niets (energie te veel en tging beter dan verwacht want de laatste weken beetje verwaarloosd) en dan ouders langs gekomen (kippeboutjes gekregen, zo heb ik toch nog iets speciaal voor mijn eenzame kerstmis) + slapen.
nu al 2 uur op en nog niets gepresteerd![]()

Ironpole zei:Sorry dat ik niet mee ben ze, maar how the hell zit uw slaappatroon in mekaar?![]()

. Sommige blokperiodes constant 's nachts wakker en overdag slapend. Nu ben ik ze geleidelijk aan, aan het terugbrengen naar het normale. Waarom, geen idee, k'heb den indruk datk meer tijdsgevoel ga hebben door het daglicht en dus minder tijd zal verkwisten. Vorig jaar was dat tijdverkwisten geen probleem omdat ik genoeg gemotiveerd was om goed te leren. Nu interesseren de vakken me precies totaal nie en vliegt de tijd voorbij 's nachts zonder veel prestatie.freakykiller zei:Slaappatroon, wasda ?

Het best passende was dan nog slaappatroon. 
Tjee zei:Merci! Ze hebben juist 1ne poster niet dat ik graag nog ergens zou vinden, weet ge nog sites?![]()
. Ik heb me er zelf al 3 gekocht, zijn echt vet.