NotoriousP
Legacy Member
Exorikos zei:Euhm... Is je broer altijd zo? Heeft hij warmteoverdracht van D'haeseleer gehad? Hoe waren zijn punten in de voorgaande jaren? Het is maar dat ik mijn idee over het vak nog kan bijstellen.
Ik heb maar 4 examens en ik heb het gat voor kernenergie bewust zo groot gelaten.
Mijn broer is een industrieel hé dus heeft nog nooit les van hem gehad. Hij heeft ook een redelijke achterstand op vlak van wiskunde aangezien hij moeite heeft met algebra, kan best daaraan liggen. Hij had 74% vorig jaar maar ik denk niet dat ge u met hem moet gaan vergelijken, hij heeft nog nooit op unief gezeten.




