Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Euhm... Is je broer altijd zo? Heeft hij warmteoverdracht van D'haeseleer gehad? Hoe waren zijn punten in de voorgaande jaren? Het is maar dat ik mijn idee over het vak nog kan bijstellen. :)

Ik heb maar 4 examens en ik heb het gat voor kernenergie bewust zo groot gelaten.

Mijn broer is een industrieel hé dus heeft nog nooit les van hem gehad. Hij heeft ook een redelijke achterstand op vlak van wiskunde aangezien hij moeite heeft met algebra, kan best daaraan liggen. Hij had 74% vorig jaar maar ik denk niet dat ge u met hem moet gaan vergelijken, hij heeft nog nooit op unief gezeten.

Exorikos

Legacy Member
Het feit dat alle burgies zo stressy doen over D'haeseleer en zijn examens zal hem ook wel niet helpen. Ik vond het tijdens de lessen wiskundig niet zo zwaar. De thermodynamica is iets wat mij meer verontrust, maar dat ligt dan ook weer aan mijn achtergrond. Ik zal met mijn 12 dagen wel toekomen.

Tibokio

Legacy Member
Straks beginnen aan verbintenissenrecht in m'n Romeins recht. 'k Zie ertegenop want 't is gewoon zo saai :sop:

Morgen eens beginnen met inleiding tot de rechtswetenschap, zal een pak beter vooruit gaan :D

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Europese literatuur en cultuur. Maar KO en ME gingen snel omdat ik dat al voor mijn proefexamen had gedaan :p

Wat studeer je? Klinkt wel boeiend en qua inhoud zowat hetzelfde als een vak dat ik heb.

Kitteh

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Hier ongeveer dezelfde situatie , alleen heb ik er mij bij neergelegd en probeer ik gewoon tweede zit te vermijden. Het is voor mij misschien nog wat erger omdat ik wel weet welke richting ik had moeten kiezen (maar nu is het te laat).

Het is nooit te laat om te veranderen. Ik ben na 1e master nog van (afstudeer)richting veranderd...

h0pje

Legacy Member
Damn, tot nu toe goed gewerkt maar de concentratie is volledig weg. Tijd voor wat ontspanning dus, hoewel ik nog de laatste delen van de reader achter de rug wil tegen morgen.

Saphira

Legacy Member
Het gevoel hebben dak de enige ben die iets aan de thesis doet, in 'n groep van 3 :sad:

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Wat zie je dan nog buiten literatuur?

Een beetje muziek en architectuur. Maar die vraagt daar niets van, hoogstens 1 meerkeuzevraag of zo :p

Gatsby zei:
Wat studeer je? Klinkt wel boeiend en qua inhoud zowat hetzelfde als een vak dat ik heb.

Taal- en letterkunde, maar het wordt na een tijdje wel wat saai om bij dat vak gewoon auteurs en werken af te dreunen :/

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Taal- en letterkunde, maar het wordt na een tijdje wel wat saai om bij dat vak gewoon auteurs en werken af te dreunen :/

Engelse literatuur is nog erger ^^

insomnia

Legacy Member
Fuck, het lukt niet vandaag, vorige dagen gingen nochtans behoorlijk vlot en rap vooruit.

glashelder

Legacy Member
Na een week kwantitatieve vandaag begonnen aan economie. Plots is het superinteressant en heel gemakkelijk :p

coldplayke zei:
En ik zit hier met 3 dekens en oorwarmers :unsure:
Emo kindje toch. Kan je geen elektrisch vuurtje op je kamer zetten?

Matt.

Legacy Member
Misschien domme vraag, maar ik ben nog nooit naar een begrafenis geweest: Zwart of wit hemd voor crematie (kostuum is zwart)? Is niet in een kerk als dat iets zou uitmaken. Weet iemand hoe lang dat duurt een crematie?

TheRedDevils

Legacy Member
Recht is zo goed als gedaan. Was daarnet best niet naar buiten geweest, verkoudheid is precies erger geworden :s:s

Ik vermoed een zwart hemd Matt. Edit : kostuum bedoelde ik, een wit hemd zou ik nemen.

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Taal- en letterkunde, maar het wordt na een tijdje wel wat saai om bij dat vak gewoon auteurs en werken af te dreunen :/

Ik ook! Welke talencombinatie doe je?
Ik ben net klaar met deel I van mijn boek, vanavond proberen om deel II ook nog af te krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan