Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Ja, als uw samenvattingen op Wanakoe staan zijn die natuurlijk voor iedereen toegankelijk :p

_ns_

Legacy Member
Er om 9 uur uitgeraakt en binnen enkele minuten beginnen. Ik ben trots op mezelf :love:

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Nee da vind ik juist het plezantste vak eigenlijk :p

Eco recht is het ergst om te leren denk ik:doh:, ma da hebt gij pas volgend trimester zeker

1. Het is slecht gegeven: ipv wat meer tijd te steken in ons deftig boekhoudkundig te laten redeneren steken ze meer dan de helft van de tijd in vrij "zeldzame" boekingen.
2. Het is saai.
3. Het is best nog wel moeilijk (ik vind het het moeilijkste vak van allemaal, ik ben slecht om het overzicht te bewaren van zulke oef, en als je dan ineens alle betreffende rekeningen moet sluiten bij het verkoop van een actief fzo :s).

Plezant? :cool:

Put_met_keren

Legacy Member
Ik ben om 10u opgestaan. Hoe flink van mij :)
Ik heb een afspraak om 16u maar dat wil zeggen dat ik al tegen 14u moet vertrekken en de trein om 14u20 moet nemen. 'k Hoop nog wat Frans te kunnen doen voor ik moet vertrekken richting Gent.

Cadiuro

Legacy Member
glashelder zei:
Mijn samenvattingen lopen een beetje uit de hand. Vorige week een privé-bericht gekregen op Facebook van iemand uit HaWe omdat ze een samenvatting van mij had en die was kwijtgespeeld, of ik die nog even wou doorsturen. Geen idee wie het was, wist niet eens dat ze sociologie hebben in HaWe.

In het verleden ook al random privé-berichtjes gehad van mensen om mij te "bedanken" voor mijn samenvatting, of mensen hier op 9lives die zeggen dat er ene circuleert in een totáál andere faculteit. En dat gebeurt niet alleen op internet, heb ook al 2-3 keer gehad dat er in Gent iemand op mij af komt en vraagt of ik ben van die supergoeie samenvattingen. Ook weer mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien heb. Da's echt raar.

En net zit ik op 9gag, geef ik een comment op iets... Antwoordt er ene die ik weer totaal niet kent: "That awkward moment when you realise you're famous because all pol&soccers praise you."

Serieus, wtf, haha. Ik word gewoon een levende legende :cool: 't Is wel grappig.

Shit, ne 9gag'er

Subai

Legacy Member
Bij de vriendin blijven slapen en de volgende ochtend naar uw eigen kot moeten gaan om te studeren is ook niet echt een goede optie. Keer aan beginnen zie!

coldplayke

Legacy Member
Die pompende adrenaline die ik voel wanneer ik denk een fout te hebben gevonden in de cursus, naar de pc ga om het te melden en dan net op tijd zie dat het wel klopt...:(

Saphira

Legacy Member
_ns_ zei:
Er om 9 uur uitgeraakt en binnen enkele minuten beginnen. Ik ben trots op mezelf :love:

mijn ma zou mij al slagen. Ik stond vanmorgen op om 8.30 en was gisteren gaan slapen om 24u. Kheb maar 1 vak (16/01) en 'n praktijkgedeelte da 5 min duurt (17/01).
Zit ze gisterenavond te zagen dak ni genoeg doe voor 't school, en dak ni zo laat mag opblijven, want kmoe blokken...
Kzit al hele dagen te thesissen, .... Ik doe genoeg voor 't school. En kga heus nu nog ni beginnen aan da vak -_-

TheRedDevils

Legacy Member
Saphira zei:
mijn ma zou mij al slagen. Ik stond vanmorgen op om 8.30 en was gisteren gaan slapen om 24u. Kheb maar 1 vak (16/01) en 'n praktijkgedeelte da 5 min duurt (17/01).
Zit ze gisterenavond te zagen dak ni genoeg doe voor 't school, en dak ni zo laat mag opblijven, want kmoe blokken...
Kzit al hele dagen te thesissen, .... Ik doe genoeg voor 't school. En kga heus nu nog ni beginnen aan da vak -_-

Wie is dat in uw profielafbeelding? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan