Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

mac-bc

Legacy Member
Inderdaad, het eerste jaar dat ik in Gent zat kon je nog 's middags om 15u rustig binnenstappen en beginnen studeren. Nu moet je een kwartier voor openingstijd (8u :wtf:) staan aanschuiven om nog een plaatsje te bemachtigen. Dat is dan ook de reden waarom ik daar nog amper te vinden val.

Jammer want bij mij werkte zoiets echt wel. Ook al kende ik daar soms niemand, ik ging er heen om te studeren. Niet om een modeshow te lopen, de populaire uit te hangen of constant te giechelen met een hele bende medestudenten. I.p.v. de toegang te beperken tot de mensen die aan de juiste instelling studeren zou men daar beter op selecteren maar dat is natuurlijk quasi onhaalbaar. Jammer.

Het feit dat ik er nu niet meer heen ga om te blokken is misschien wel de reden waarom ik nu een hele nacht zal moeten doortrekken om er te geraken tegen morgenochtend 8u... Hopelijk krijg ik geen klopje.

Matt.

Legacy Member
Joeshoe zei:
Echt raar hoe dat de laatste jaren "in" is geraakt. Dat was vroeger toch helemaal niet.

Vroeger was internet e.d. geen afleiding in de huiselijke omgeving. In de bibliotheek is die afleiding er niet (of in mindere mate, gsm etc.)? Niet dat het zou werken voor mij. Ik zou daar wellicht andere boeken zitten lezen uit interesse, want alles is interessanter dan uw cursus tijdens den blok. :unsure:

Ik ga vroegtijdig afscheid nemen want mijn batterij is bijna plat en oplader vergeten... Nog een uurtje studeren en dan een uur of 6 slapen. Morgen om 10h examen, allemaal duimen! Veel succes iedereen.

Th1x4nG

Legacy Member
Succes, Matt!

Zot torrentje van The Bridge aan 't binnenhalen, 5xDVD5 van de Nederlands gesubde dvd's en volle lijnsnelheid. Seeders allemaal Hollanders en vreemd genoeg Noren. :) Ik ga me niet kunnen inhouden om een afleveringske op te zetten, statistiek begint stilaan ook hopeloos te worden... Wat een kutexamenreeks. Wel blij om te horen dat ik het niet alleen ben.

In de bib zit ik trouwens even rap op mijne laptop als thuis, en daar kan ik niet ne keer roepen als iets ni lukt, of serieke kijken voor de momenten dat ik een vak aan 't leren ben dat ik effectief graag leer, maar gewoon es moet ontspannen. Geen frigo, kunt daar ni in uw joggingbroek/korte broek zitten. Zou me constant ergeren aan van die shitneebs die 10 minuten naar hetzelfde blad blijven staren etc.

Het collectieve van de bib steekt me tegen, als vriendjes bij elkaar gaan zitten daar, man man. En 't is dan nog es da zien en gezien worden. Waarom gaan meiskes in hun rokske en op hun hoge hakken 'studeren'? :/ Wat ik erg vind is dat er mensen vanuit hun kot naar de bib trekken. Waardoor ik daar dus niet kan gaan zitten als ik in december ne keer springuur heb of zo. Op een kot hebt ge toch ook niks afleiding, zeker? Ge steekt uw multimedia in de kast en ge smijt alles van uwen bureau en ge geeft gas e. Hier thuis ben ik voortdurend dingen aan 't zoeken om naartoe te rijden 's avonds, om toch nog maar wa tijd weg te pissen, op kot gaat da helemaal ni. Of ik moet de was buitenhangen voor m'n ma, of 't afwasmachine leeghalen, naar daar rijden voor da, pa helpen me da, blabla.
edit: wa nen hoop zever heb ik nu weer bij elkaar geschreven

Joeshoe

Legacy Member
Matt. zei:
Vroeger was internet e.d. geen afleiding in de huiselijke omgeving. In de bibliotheek is die afleiding er niet (of in mindere mate, gsm etc.)?

Tgoh ja het moet zijn. Voor mij zou het ook bijlange niet werken. Als ik zo die filmpjes zie van studenten die 's morgens een bibliotheek bestormen lijkt het mij eerder een massaal vertoon van kuddegedrag in plaats van een studiehulpmiddel.

En succes! Nog een specialleke voor de nachtshift.

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Succes, Matt!

Zot torrentje van The Bridge aan 't binnenhalen, 5xDVD5 van de Nederlands gesubde dvd's en volle lijnsnelheid. Seeders allemaal Hollanders en vreemd genoeg Noren. :) Ik ga me niet kunnen inhouden om een afleveringske op te zetten, statistiek begint stilaan ook hopeloos te worden... Wat een kutexamenreeks. Wel blij om te horen dat ik het niet alleen ben.

Merci. Batterij nog altijd niet dood, timer werkt toch niet optimaal. The Bridge aka Broen/Bron? Heb die in marathon gezien in de Sphinx. Geniale serie. Ik zou er nu niet aan beginnen tbh. :p

Th1x4nG

Legacy Member
Yup, dvd 1 hoge prioriteit gegeven en staat op 72,6% :p

Beter nu zien dat ik in augustus geen afleiding heb e :sop: Vanaf volgend semester moet het echt zwaar 3 vitessen hoger, dit is een ramp.

Spreken ze 50/50 Deens en Zweeds in die reeks eig, of is 't meer Deens?

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Yup, dvd 1 hoge prioriteit gegeven en staat op 72,6% :p

Beter nu zien dat ik in augustus geen afleiding heb e :sop: Vanaf volgend semester moet het echt zwaar 3 vitessen hoger, dit is een ramp.

Spreken ze 50/50 Deens en Zweeds in die reeks eig, of is 't meer Deens?

50/50, allé, ongeveer é. Meer Zweeds dan Deens denk ik. Echt goeie serie, en die Saga is echt :lol:, maar ge ziet wel. :p Er komt nog een tweede seizoen ook btw.

Th1x4nG

Legacy Member
Matt. zei:
50/50, allé, ongeveer é. Meer Zweeds dan Deens denk ik. Echt goeie serie, en die Saga is echt :lol:, maar ge ziet wel. :p Er komt nog een tweede seizoen ook btw.

Aw yiss :cool:

Racing_Genk

Legacy Member
Gvd, om 9u examen en al 3u wakker gelegen in bed wegens fucked up bioritme. :lol:

En kben totaaaaaaal nie moe...

Th1x4nG

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Gvd, om 9u examen en al 3u wakker gelegen in bed wegens fucked up bioritme. :lol:

En kben totaaaaaaal nie moe...

Psychologie?

Bij globale economie kon 'k ni in slaap vallen vorig jaar en gewoon nacht door naar dat examen :crazy: Was het laatste en dan nog goed gezopen achteraf en pas 's avonds rond een uur of acht thuis. Toen was ik gaaaaaaaaaaar.
Examen was ook wel dik gebuisd, uiteraard.

Edit: Niet dat ge buist van weinig slaap, hoor. Ook al m'n goeie examens waren gemaakt op 3 à 4 uur slaap, heb denk ik nog nooit meer geslapen voor een examen. Tenzij het examen is om 14u, dan lukt 6 al wel een keer.

Racing_Genk

Legacy Member
Inderdaad :p Nee kzie in wrm ik zou buizen want 3:30 voor mij is voor een normaal bioritme 22:00 ofzo dus da valt nog mee xD

Kga nog is een poging wagen en anders ga ik ook gewoon nacht door :D

Th1x4nG

Legacy Member
Ge ziet zo echt altijd 2 groepen mensen op een examen he. De bravekes met hun oordoppen in, volledig zen met hun doorzichtig pennenzakske. En anderzijds zo de mannen met hun haar helemaal halfzeven, zowa stoppels in hun gezicht, Nalu/RB aan 't drinken om 9u. :')

Mastamane

Legacy Member
Ge vergeet de groep mensen die naar hun examen kijken en denken: Ahja, dat zat zo en zo en zo, ONGEVEER...

Ironpole

Legacy Member
Shit, mega slecht geslapen. :( Ik lag er om 0:15 in en om 3u lag ik nog wakker. Heb in stukken geslapen en ondertussen hele rare dromen gehad. Nu een hele dag examen, jeej.

Tsubasa

Legacy Member
Ja jongens, wens mij succes...

:rofl:

Zal mij maar aan de kant zetten zodat ik niemand stoor als ik na een uur weg ga. Als de vragen nu plots gemakkelijk zijn en geen enkel uit deel 3, slaag ik mezelf wel de kop in dat ik gisteren die oefeningen niet deftig heb gedaan, maar dat is toch onmogelijk. + ik ken delen 1 en 2 niet grat van buiten. Sommige dingen ben ik al goed kwijt heb ik gisteren gemerkt. Oh, en boardwalk empire is echt goed!

Th1x4nG zei:
Ge ziet zo echt altijd 2 groepen mensen op een examen he. De bravekes met hun oordoppen in, volledig zen met hun doorzichtig pennenzakske. En anderzijds zo de mannen met hun haar helemaal halfzeven, zowa stoppels in hun gezicht, Nalu/RB aan 't drinken om 9u. :')

Op dit moment ne serieuze baard + ga het niet kunnen. Straks tussen 90% merkhemdjes/typische economiestudent gaan zitten hehe

josilirios

Legacy Member
succes iedereen met examens! Kaarsjes mogen jullie laten branden van 13u45 tot 17 uur ergens!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan