Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen of ik om snoep ga in de winkel of niet.

First world problems na gedaan te hebben met de examens. :cool:

Tsubasa

Legacy Member
Iconz zei:
Neen geen TEW :)
Examen FAO is wel heel goed doenbaar.

HIR of EW dan :). Of ook soort van schakel? Er zit van alles in economie :p.

Heb al vaak gehoord dat het meevalt, maar ook dat het dit jaar een nieuwe prof is + examen anders. Wat daar allemaal van waar is weet ik niet. Ze heeft eigenlijk duidelijk gezegd hoe het examen zal. 1/3 MP (redelijk gedetailleerd) en 2/3 open vragen waarbij je één van de vele ratio's, etc moet gebruiken om iets te berekenen en te interpreteren.

Iconz

Legacy Member
Het is haar tweede jaar. Examen zal dus wel vermoedelijk gelijkaardig zijn.

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik vraag me af hoe snel ze daar wel niet moeten verbeteren. Het zou me niet verbazen als ik de helft van mijn punten over een maand nog niet weet.

Als 't UGent is: alle punten moeten ten laatste 20 februari bekend zijn. :p (M.a.w.: de meesten zullen hun punten hebben op 20 februari. :p)

Wie gaat hier eigenlijk allemaal op reis na de examens en naar waar?

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Stuurt terug dat hogeschoolers dom zijn.

Heb zelf op de hogeschool een opleiding afgewerkt :p

Ben ook niet jaloers, ben zelfs blij voor haar. Alleen vind ik het nogal frustrerend als men zegt: "ah jo gast, ben zeker gebuisd...". En er dan door zijn met 15 & 16, sorry maar dat is belachelijk. Maar ze weet dat ik dat vind, dus ze stoeft er zeker niet mee tegen mij, problem solved :)

Nunak

Legacy Member
Matt. zei:
Als 't UGent is: alle punten moeten ten laatste 20 februari bekend zijn. :p (M.a.w.: de meesten zullen hun punten hebben op 20 februari. :p)

Wie gaat hier eigenlijk allemaal op reis na de examens en naar waar?

Ik ga naar huis! Daar ben ik namelijk al een tijdje niet meer geweest :p

Matt.

Legacy Member
Examen was redelijk easy trouwens. Het niveau in NL ligt toch wat lager blijkbaar, één van de vragen had de prof ook gesteld aan een aantal neurobiologen in NL en die hadden het allemaal fout, terwijl de mensen bij ons (toch diegenen die al ingediend hadden) het allemaal juist hadden. :p

Subai

Legacy Member
Al die reizigers hier! Ik ga helemaal niet op reis, al zou ik dat wel willen :(

Bon, ga eens verder doen met polariteit en machtsevenwichten, BOEIEN!

Cadiuro

Legacy Member
Hup hup, we gaan voor een 12! Kdenk da'k op elke vraag genoeg juist heb om toch zeker derdoor te zijn.

Volgende is pas woensdag, kga elke dag wel moeten leren maar zeker niet moeten forceren om er te komen. Hiep hiep, hoezee! Tijd voor een serietje nu :p

Snowyflake

Legacy Member
Utred zei:
Stuurt terug dat hogeschoolers dom zijn.

Mijn bachelor ga ik ook halen aan de hogeschool :tongue: Master zal wel unief zijn :cool:

Ik ga dus eigenlijk een hybrid zijn :unsure:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Utred zei:
Die zanger is precies met zijne kop in ne pot bloem gevallen.

Kvind vooral geweldig hoe "intens" die mannen daar staan :cool:. Hunne muziek is nie alles :p ma ook nie slecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan