Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
glashelder zei:
True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?" :p In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk :p

Op zich gaat dat nog. In Financiële Analyse zat ik eerst ook van wtf. Want ja die prof legt alles uit wetend dat je in uw vorig jaar Accounting hebt gehad. Dat was uiteraard niet het geval, maar nu is alles wel logisch dus op zich geen probleem. Het zou veel lastiger zijn moest het een vervolg zijn op een vak uit het 2de semester :p.

AmandaH

Legacy Member
Godverdomme. Ik heb het juiste antwoord op een grote vraag doorstreept en er iets fout in de plaats geschreven :angry: Hopen op nog een tientje.

Joeshoe

Legacy Member
Nas zei:
En ik heb een usb van UGent gekregen omdat ik meedeed aan een onderzoek over giscorrectie :cool:
VAN 4 GB!

Wij hebben er eens een van maar 1 GB gekregen en 't was dan nog zone super mega tragen ook. :sop: Hogeschool en hun budget hé :(

Utred

Legacy Member
Uitnodiging gekregen voor mee te doen aan een studie voor vaccins tegen kinkhoest en tetanus. 5 keer op bezoek over een jaar gespreid; 2 keer een vaccin/placebo en de andere keren bloed trekken. Ge krijgt €330 en ge zijt derbij gratis opnieuw ingeënt.
Klinkt interessant eerlijk gezegd:unsure:

glashelder

Legacy Member
Tsubasa zei:
Op zich gaat dat nog. In Financiële Analyse zat ik eerst ook van wtf. Want ja die prof legt alles uit wetend dat je in uw vorig jaar Accounting hebt gehad. Dat was uiteraard niet het geval, maar nu is alles wel logisch dus op zich geen probleem. Het zou veel lastiger zijn moest het een vervolg zijn op een vak uit het 2de semester :p.

Volgend semester hebben ze wel nóg een vervolgvak daarop (multivariate data-analyse), dus diegene die niet goed meezijn of er niks van kennen hebben dan al 3 herexamens :p

NotoriousP

Legacy Member
Lorvet zei:
AccessDeniedAccess denied :unsure:

Pff, die Bode-diagrammen zijn nog redelijk makkelijk op te stellen, maar ik vind daar best eens een efficiënte methode voor...

Uw overdrachtsfunctie schrijven in functie van uw frequentie en dan nulpunten/poolpunten zoeken?

Lorvet

Legacy Member
NotoriousP zei:
Uw overdrachtsfunctie schrijven in functie van uw frequentie en dan nulpunten/poolpunten zoeken?
I know, maar het zijn vaak 2de graads in teller en noemer en de prof begroot niet meer dan zo'n 10 minuten daarvoor. Mijn methode voorlopig is om teller en noemer op te splitsen, bij allebei apart LF, HF en speciale frequenties onderzoeken en dan alles vermenigvuldigen / logaritmisch optellen. Probleem is dat ik op die manier er een stuk langer aan bezig ben. Meer oefeningen op maken om het allemaal wat sneller te zien lijkt me, want het is zowat het makkelijkste hoofdstuk van de cursus.
tommie314 zei:
De trieste gedachte dat ik 5 jaar universiteit ga doen en niets van die kennis ooit nog ga gebruiken.

Compleet andere richting inslaan volgend jaar? Vanwaar de "degout" eigenlijk?

DaTa

Legacy Member
Bah, ik had normaal examen op 14u, iedereen neemt plaats en blijkt dat er voor mij en nog enkele andere geen examen meer is, vervolgens moesten we naar het gebouw waar een andere groep hetzelfde examen had, komen we daar aan en blijken ze daar ook geen examens meer te hebben. Uiteindelijk 40 minuten moeten wachten eer ze met onze examens afkwamen :(.

Matt.

Legacy Member
Dokter afwezig t.e.m. zondag. Maandag halfdoof een mondeling examen gaan doen, great.

MichaelS

Legacy Member
Scumbag teacher: een examen geven dat in de verste verte niet representatief qua niveau van het voorbeeldexamen, maar dan wel de tussenstanden van 't tennis door gans de aula roepen. :wtf:

Joeshoe

Legacy Member
MichaelS zei:
Scumbag teacher: een examen geven dat in de verste verte niet representatief qua niveau van het voorbeeldexamen, maar dan wel de tussenstanden van 't tennis door gans de aula roepen. :wtf:

Zalig. :D

En is dat niet zowat de grootste fout van studenten wereldwijd? Examens onderschatten omdat er een simpel voorbeeldexamen of iets dergelijks ergens online staat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan