Tsubasa
Legacy Member
glashelder zei:True. De meerderheid van de schakelstudenten komen van sociaal werk. Wel een lastig jaar, bijvoorbeeld statistiek en kwantitatieve analyse (vervolg op statistiek) in 't zelfde semester, die schakels komen daar echt "wtf?"In sociologie heb je dan nog eens redelijk wat papers/presentaties, voor schakels is het nog eens erger, die hebben precies alle vakken met permanente evaluatie tegelijk
![]()
Op zich gaat dat nog. In Financiële Analyse zat ik eerst ook van wtf. Want ja die prof legt alles uit wetend dat je in uw vorig jaar Accounting hebt gehad. Dat was uiteraard niet het geval, maar nu is alles wel logisch dus op zich geen probleem. Het zou veel lastiger zijn moest het een vervolg zijn op een vak uit het 2de semester
.
Hopen op nog een tientje.
Hogeschool en hun budget hé 


