
Grapjas
Nee on the serious side, keb deze voormiddag examen gehad, genoeg tijd voor het volgende, dus een namiddagje pauze mocht wel.
Keb me opzet ne sucky laptop meegebracht zoda ik ni zou kunnen gamen

en ik moet zeggen, hij doet zijn job iets te goed.
Tis ne laptop van 2001, keb er geprobeerd Star Wars: Dark Forces op te zetten (release date: 1995) en da werkte ni, hij kon et ni aan. Hoera.
Vijf tabs in Chrome is zijne spauwgrens: dan loopt em vast voor ne minuut of 4 voor em weer iets wil doen. Teveel tegelijk opzetten lukt dus ni... En de ventilator maakt echt een ranzig geluid. Als em constant draait, komt er een soort van... pieptoontje, fluittoontje (kan et ni echt benoemen) da ge net hard genoeg hoort om te storen maar ook net ni constant genoeg is om er aan te wennen. Als em ni echt iets aant doen is, springt de fan elke twee, drie minuten even aan om dan even keihard te blazen en dan weer niks te doen. Zeer storend.
Kzal blij zijn als ik mijne goeie laptop terug heb na de exames
Alsook, keb nog iemand op kot gevonden voor een gesprek, da was fijn

die had blijkbaar net keihard afgang gemaakt bij de vader van haar nieuwe vriendje, geweldig verhaal