Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Misericordiam zei:
Ik het hele jaar door in mijn boxershort.



Als da nie interessant is :D

Aweja boxershort is een shortje.

Niets leuker dan schijtekou hebben zodat ge u zot neig in uw dekens moet steken. PUTJE WINTER RUIT VOLLENBAK OPEN EN GAAN

Dinsdagland

Legacy Member
Moet nog een beetje doen, maar mijn hoofd zit vol. Het is kijken naar de leerstof en niets meer opnemen :(

thommich

Legacy Member
s0123986 zei:
Jap, hier ook zaterdag het laatste :(

volgende week dinsdag. (ja, de 7e februari dus):sad:

En zit al heel het weekend te lummelen, terwijl ik nog 3 examens heb. Tot nu toe goed gegaan, maar kga terug in gang moeten schieten of kga mij op't laatst nog laten vangen:s

Subai

Legacy Member
Damn, veel te lang weg gebleven! Eens terug beginnen want heb nog reteveel werk, dat wordt de nachtshift! Gelukkig ook pas om 14u examen, maar toch, heb er helemaal geen zin meer in. Den abstracten boel komt zowaar mijn strot uit!

Snowyflake

Legacy Member
tommie314 zei:
Die stages bij IAESTE zijn wel geniaal. 72 euro voor een maand werken in Vietman, tot 2600 euro voor een maand in Noorwegen :p

nja maar ge moet dat relativeren he :p In Vietnam zal uw verblijf pakske goedkoper zijn dan in Noorwergen .. Maar 2600 is wel nice :crazy: wil niet iedereen dan naar Noorwegen?

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Kan je niet tegenover elkaar zetten. Statusconflict en statusconsistentie wel (het één wordt ervaren door het individu, het ander door de mensen rond het individu). Het resultaat is de marginale mens.

Net nog even opgezocht en op de één of andere manier slides gevonden van het monitoraat van één of ander proefexamen. Deze stelling is dan juist volgens de slides: een marginale mens is iemand die potentieel statusinconsistentie en statusconflict ondervindt.

Hier, om je bezig te houden :p http://wiki.vppk.be/index.php/Sociologie_(1bpex)
Ok, bedankt, nog eentje zou cool zijn van u :unsure:
Verschil tussen statussymbolen en statusindicatoren?

edraket

Legacy Member
Mmm, dat was lekker.
Nog es de oefeningen bekijken en dan morgenvoormiddag de gastcolleges.

Ironpole

Legacy Member
tommie314 zei:
Die stages bij IAESTE zijn wel geniaal. 72 euro voor een maand werken in Vietman, tot 2600 euro voor een maand in Noorwegen :p

In Vietnam krijgde wel 2 miljoen hé! (Vietnameese Dong... :unsure: )

Snowyflake

Legacy Member
tommie314 zei:
Meestal gaat de helft van je geld naar verblijf precies. dan hou ik liever de helft over van veel dan van weinig :p

de hoeren in vietman moeten dan ook wel goedkoop zijn, 2 euro ofzo :s? alleen zien dat je geen ladyboy hebt.

allemaal dingen waar ge rekening mee moet houden he :lol:

In Vietnam zout ge wel nen rijken zijn, kunde elke avond op restaurant, alles kopen wat ge wilt, etc ...

Maar als ge paar maand in Noorwegen werkt en daar geld kunt sparen voor in Belgie is dat ook niet slecht :p

insomnia

Legacy Member
Right, 't is goed geweest voor vandaag, morgen laatste dag herhalen. WE ZEN DER BEKAN

Cadiuro

Legacy Member
bah, masterplan niet gelukt: hoofdstuk 5 absoluut niet gedaan gekregen.

Vanavond anderhalf uur vroeger in bed, morgen anderhalf uur vroeger eruit: ik krijg niets meer gedaan.

Nog niks verloren! We blijven optimist.

sanzo

Legacy Member
In het stageverslag voorbeeld dat ze online gezet hebben is de ontwikkelingsportfolio blijkbaar voor een groot deel weggelaten. Ik dacht daarom dat het in 12 pagina's kon maar het moet blijkbaar rond de 40 zijn :p

Dit worden lange nachten..

Burrid

Legacy Member
Geen simpele materie, die algen.
Blij dat ik een goede basis biologie gekregen heb int middelbaar.

glashelder

Legacy Member
Nog even herhalen en dan in m'n bed kruipen. Morgenochtend hier om 7u30 vertrekken, damn you staking :sop: Of wacht, zonder staking was het om 7 uur vertrekken :unsure: Damn you vroege examens :sop:

Utred zei:
Indicator: uw job
symbool: uw auto

Yes, indicator is meetbaar, symbool niet zozeer. Alhoewel het voor sommigen ook als indicator gebruikt worden (ie "hij heeft een mercedes dus het is waarschijnlijk een hoge piet"). Een symbool kan je aanschaffen (dure auto, groot huis, juwelen), een indicator is iets dat er gewoon is (opleiding, job, inkomen). Daar kan je op zich wel iets aan veranderen (hogere opleiding volgen om een hogere job te krijgen en dus een hoger inkomen), maar je kan een opleiding of job niet in de winkel kopen of zo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan