Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Racing_Genk zei:Ik vind 3 maanden vakantie toch een enorme motivator ze. Ik zou zeer hard ontgoocheld zijn als ik een herexamen heb![]()

Niets op voorhand plannen eind augustus, ge zult da wel kunnen vullen als ge toch eerste zit hebt 
Mn ma dacht dat ik geen unief kon omdat ik 62 had int middelbaarin eerste zit erdoor en mijn ouders vertelden mij dan dat ze dat niet echt verwacht hadden.
Dus als ik geen tweede zit haal zullen mijn ouders uiteraard zeer verbaasd zijnRacing_Genk zei:@th1x: waarom is kot geen optie?
Racing_Genk zei:Mn ma dacht dat ik geen unief kon omdat ik 62 had int middelbaarDus als ik geen tweede zit haal zullen mijn ouders uiteraard zeer verbaasd zijn
Middelbaar is een slechte indicator op uw slaagkansen aan de unief.
En dan ook nog es nadat ze het vorig jaar verknald heeft. Des te beter als die dat mag, maar is dat ni zowa de wereld op zijn kop?
'Het kot was echt nen deal!'
Th1x4nG zei:Dat geld komt van ergens he, en ooit stroomt dat nog wel es naar mijn rekening.
Het klopt gewoon niet, in 't middelbaar zat ik ook niet op kot, en ik ging ook in Leuven naar school. Waarom nu dan wel? Ik vind, zolang ge niet 2+ uur per dag verliest, een kot een beetje overdreven.
Het zou plezant zijn, da wel. Een studentenleven bestaat gewoon niet, voor mij.
maar misschien toch eens overwegen voor een ander land? Elk land heeft tenslotte alle bovenvernoemde voordelen en soms zelf meer.
Th1x4nG zei:Heeft inderdaad mijn motivatie volledig stuk gemaakt. Ik ga mijn pijlen op Duitsland zetten, voor de tweede ronde. Na het examen maar es een heel grondige motivatiebrief schrijven (even emo als hier of hou ik dat maar voor mezelf?), deze keer wil ik niet uit de boot vallen.
Al was mijn motivatiebrief voor Zweden nogal specifiek, dus als ze die ernaast leggen, wordt het wel heel ongeloofwaardig.
En dat zou de perfecte motivatie zijn voor juni en augustus. Ge moogt maximaal 72 studiepunten hebben uitstaan van de bachelor dus het weer vernaaien is geen optie, dan.
Th1x4nG zei:Dat geld komt van ergens he, en ooit stroomt dat nog wel es naar mijn rekening.
Het klopt gewoon niet, in 't middelbaar zat ik ook niet op kot, en ik ging ook in Leuven naar school. Waarom nu dan wel? Ik vind, zolang ge niet 2+ uur per dag verliest, een kot een beetje overdreven.
Het zou plezant zijn, da wel. Een studentenleven bestaat gewoon niet, voor mij.
freakykiller zei:Nja maar het blijft nog altijd anders. Bovendien gaat het grootste deel van de studenten niet iedere dag een diepvriespizza in hun oven rammen. Enkel luiaards zoals mezelf, al wil ik daar verandering in brengen volgend jaar


Duffman- zei:En hoe lang zegt ge dat al? Ik zeg dat elke semester tegen mezelf maar tis er nog nooit van gekomen.
Maar deze semester gaat het écht lukken!
![]()
, maar ik zit ook gebonden aan iemand waarmee ik altijd samen eet en die heeft ook nooit goesting om te koken.
? Nog maar van dit semester, vorig jaar had ik daar al gene tijd voor !