Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Tsubasa zei:Pff, rendabiliteit gaat niet vlot. Het is echt fucking te veel. Ik krijg tees nooit allemaal in mijne kop, snappen of niet. Denk dat ik ga overschakelen op de essentie... Zal niet ten volle kunnen genieten van het restaurantbezoek straks. Het spookt door mijn hoofd dat dit laatste kan mislukken.

TheRedDevils zei:Ik had da op 2 dagen geleerd, komaan efkes doorzetten![]()

Matt. zei:Ene deel geaced, andere deel verre van. Stomme is dat ge voor alletwee de delen apart geslaagd moet zijn. Dus eigenlijk zijn het twee vakken. Onnozele regeling...

Tsubasa zei:Ma dan toch gewoon de ratio's etc zonder dienen uitleg in den boek overal? Kan toch anders niet
Edit: heb jij dat vorig jaar gehad?


TheRedDevils zei:Jep, is toch een tweedejaarsvak hé?
En die ratio's zijn dan ook het belangrijkste, die andere uitleg had ik gewoon eens goed bekeken/gelezen.![]()

. Moet mijn deel ook nog voorbereiden na restaurant vanavond. :doh:Tsubasa zei:Goed, na restaurant is't volle gas. Echt kut die presentatie morgen en dat die 45min duurt. Moet mijn deel ook nog voorbereiden na restaurant vanavond. :doh:
