Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Miljaar, heb zin in namiddagske irish coffee's met chocolamousse terwijl dat Anderlecht - Club opstaat.
Toch maar beter blokken.

joshetei

Legacy Member
Al die miserie met studentenlicenties voor m'n berekeningsprogrammas, die dan ook steeds een crappy licentieservice op de achtergrond moeten draaien...Ik heb recht op gratis versies en nog zou ik illegaal downloaden omdat dat gewoon altijd werkt :/

Subai

Legacy Member
Allemaal engelstalige teksten behalve 2... De ene van 12 p., de andere 7p. De keuze is rap gemaakt! Net gelezen trouwens dat die vraag uit een tekst in 2e zit op 10/20 ptn staat. Dat is er wel wat over imo... Blijkbaar wel een serieus buisvak me dunkt.

Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.

Vincort

Legacy Member
WolCoM zei:
Miljaar, heb zin in namiddagske irish coffee's met chocolamousse terwijl dat Anderlecht - Club opstaat.
Toch maar beter blokken.

Een matchke is maar 90 minuten he... :niceone:

Tsubasa

Legacy Member
Subai zei:
Allemaal engelstalige teksten behalve 2... De ene van 12 p., de andere 7p. De keuze is rap gemaakt! Net gelezen trouwens dat die vraag uit een tekst in 2e zit op 10/20 ptn staat. Dat is er wel wat over imo... Blijkbaar wel een serieus buisvak me dunkt.

Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.

Allee jong, wat een schijf

Drew

Legacy Member
Subai zei:
Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.
Hij gaat omhuuuuge 't ist ziene weiiiiirt

Gents nationaal volkslied aja

_ns_

Legacy Member
Begin pas dinsdag, denk dat ik de laatste ben?

Zie die oefeningen van erfrecht niet meteen zitten :sad:

Eerste examen in aula op 10 sec van m'n kot, tweede examen in gebouw van mijn kamer (moet zelf niet naar buiten), derde ook op nog geen minuut en het vierde iets verder. De ligging van mijn kot :drool:.

Iemand

Legacy Member
Samevatting afdrukken van 154 pagina's, inkt op vanaf pagina 79. FML
Cartridge die niet past ook, grrr.

Gelukkig komt mijn lief mij alles brengen. Laserpower :love:

Utred

Legacy Member
Subai zei:
Allemaal engelstalige teksten behalve 2... De ene van 12 p., de andere 7p. De keuze is rap gemaakt! Net gelezen trouwens dat die vraag uit een tekst in 2e zit op 10/20 ptn staat. Dat is er wel wat over imo... Blijkbaar wel een serieus buisvak me dunkt.

Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.
EEN BEETJE RESPECT VOOR WALTER DE BUCK JA

Matt.

Legacy Member
Goort nadeel aan slapen tot 12h is dat ge op dagen als deze de helft van de zon mist. :sop:
Eens moeten verhuizen naar D.C. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan