josilirios
Legacy Member
TheRedDevils zei:Kheb er hier liggen maar niet aan gedacht
Merci. Repke.
same shit different day

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:Kheb er hier liggen maar niet aan gedacht
Merci. Repke.

http://i.imgur.com/LHJTi.jpg ?edraket zei:
coldplayke zei:Hier ook morgen :/
Tot en met 1 februari

WolCoM zei:Miljaar, heb zin in namiddagske irish coffee's met chocolamousse terwijl dat Anderlecht - Club opstaat.
Toch maar beter blokken.
Subai zei:Allemaal engelstalige teksten behalve 2... De ene van 12 p., de andere 7p. De keuze is rap gemaakt! Net gelezen trouwens dat die vraag uit een tekst in 2e zit op 10/20 ptn staat. Dat is er wel wat over imo... Blijkbaar wel een serieus buisvak me dunkt.
Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.
Hij gaat omhuuuuge 't ist ziene weiiiiirtSubai zei:Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.
ad:
.EEN BEETJE RESPECT VOOR WALTER DE BUCK JASubai zei:Allemaal engelstalige teksten behalve 2... De ene van 12 p., de andere 7p. De keuze is rap gemaakt! Net gelezen trouwens dat die vraag uit een tekst in 2e zit op 10/20 ptn staat. Dat is er wel wat over imo... Blijkbaar wel een serieus buisvak me dunkt.
Grr, stomme nieuwjaarsreceptie in mijn straat. Elk jaar van die dwaze schlagermuziek op den achtergrond en gezang horen: "mee mijne vlieger..." = om zot van te worden.
Tsubasa zei:Allee jong, wat een schijf
