Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

thommich

Legacy Member
GVD, mijne vélo is weg! Sjans dat'k pas morgen examen heb en het nu al zie. 't Zijn zeker weer die mongolen van student en mobiliteit zelf geweest die hem zijn komen oppikken. Hij was nochtans met beide sloten toe, maar niet aan het fietsrek vastgemaakt. (als je ziet hoe druk die fietsrekken zijn, kun je dat imho niet eisen maar goed)

En die pakken natuurlijk niet op over de middag... grmbl:doh:

Tsubasa

Legacy Member
edraket zei:
Nog 4 dagen knallen! 14 dagen met een vak bezig zijn is afstompend :unsure:

² is wel geen 14 dagen, maar lang. Ik heb echt de indruk dat ik dit veel minder efficiënt leer. Ik zou het beter doen met minder dagen wat eigenlijk echt absurd is. Besef wel dat dit aan mezelf ligt :p. Een normaal persoon kan het beter met meer dagen :doh:.

samsonite zei:
hey
Weet iemand hoe ik 20 euro op mijn bankrekening kan zetten?
dus van cash naar bankrekening

:wtf: Hoe oud ben jij?

Utred

Legacy Member
Ge moet uw broodjes een beetje roosteren. Dat is heel belangrijk. Belangrijker dan een regering.

Jeroen stelt nooit teleur.

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Wup wup, ging goed, vond het blijkbaar moeilijker dan IJzeren Paal maar meer dan genoeg juist om er door te zijn denk ik zo :) Nu even ontspannen om deze middag al aan Sysi te beginnen. Tis van moeten deze keer :(

Het laatste vraagje wist ik niet, van die 1,25-OH. Mja bon, ik herinner mij zo een super onduidelijke slide daarover, heb ik subtiel vaag bekeken denk. :D

En bij dat debiet van de kransslagader. Ik was zo aan het denken, 100 ml/min, dat zal het toch wel zeker zijn, zo'n belangrijke ader. Ik maak mijn examen verder en overloop alles eens. Ik kom terug op die vraag en denk, hm, 100 ml/s, hoeveel zou dat zijn? Blijkbaar 6l/min terwijl het hart maar 5l/min pompte. :lol: Ff niet goed naar de eenheden gekeken. :p

Greenie

Legacy Member
net vandaag komen ze nieuwe deuren plaatsen in mijn kot natuurlijk ...
grrrr inbrekers :x

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Wup wup, ging goed, vond het blijkbaar moeilijker dan IJzeren Paal maar meer dan genoeg juist om er door te zijn denk ik zo :) Nu even ontspannen om deze middag al aan Sysi te beginnen. Tis van moeten deze keer :(

Er zaten wel wat vraagkes tussen waar ik totaal geen idee van had maar al bij al grootste deel toch met gemak ingevuld. Grote vragen was wel wat zeveren :')

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Ge moet uw broodjes een beetje roosteren. Dat is heel belangrijk. Belangrijker dan een regering.

Jeroen stelt nooit teleur.

Gisteren al gezien :cool:

Heb wel zin gekregen in zijn crabcakes :unsure:

"Als het je dan nog niet lukt, kun je altijd S.O.S. Piet bellen"

OH SNAP

samsonite

Legacy Member
Lukieezzz zei:
Zijt gij misschien bang van contact met andere mensen?:p

Neen, de loketten van den bank zijn vandaag om 12 h gesloten en daarom vroeg ik dit.
Ik moest snel een storting doen maar had net een beetje geld tekort.

Ik kom net van den bank en dit kan mbv de automaat.:D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Voor den eerste keer ooit ofzo... zit ik op schema met een vak.

What the fuck :unsure:

Nas

Legacy Member
Miljaar, ik moet hier eerst 10 pagina's lezen voor ik weer mee ben :sop:

Ik moet zeggen, sommige hoofdstukken van sociologie zijn wel nog interessant (sociale verandering, religie, sociale stratificatie), maar de overgroten hoop is bs.

waffel

Legacy Member
Sebiet mondeling en kheb stress voor weet ik veel welke reden, kheb alleen stress als ik het kan.

Win ^^

glashelder

Legacy Member
Wtf, wat nemen mensen eigenlijk zoal mee naar een examen? :wtf: Een vriendin van me heeft vandaag examen en ze had een mail gehad dat fluostiften niet toegelaten zijn (god knows why). En nu zegt ze tegen mij, "ja, ik zal dan maar mijn gewone stiften ook thuis laten zeker?"

:wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan