Conradus
Legacy Member
Morrissey zei:Iets meer dan 6000. (als zijn ouders nog steeds getrouwd zijn)
en een hele hoop inkomsten worden daar niet voor meegeteld (eerste deel van vakantiewerk bv)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Iets meer dan 6000. (als zijn ouders nog steeds getrouwd zijn)
josilirios zei:Te
veel
bikini's

Conradus zei:en een hele hoop inkomsten worden daar niet voor meegeteld (eerste deel van vakantiewerk bv)
Deze heeft wel echt te weinig tetten iddSnowyflake zei:

Morrissey zei:Welja, voor 2011 mocht je iets van een 6100 (bij benadering) verdienen om nog ten laste te zijn. ( Een bedrag van 2400 euro is vrijgesteld bij vakantiewerk, en daar gaan nog eens 20 % kosten af)
Ik wil het ook tot op de euro uitrekenen, maar het is iets rond de 6100 ja.

Th1x4nG zei:
Het basisbedrag van de belastingvrije som voor het aanslagjaar 2012 (inkomsten van het jaar 2011) is gelijk aan 6.430 euro. Dat basisbedrag wordt verhoogd tot 6.830 euro als je belastbaar inkomen niet meer bedraagt dan 24.410 euro. Voor de belastbare inkomens die net de minimumgrens overtreffen, bestaat er een afbouwregeling.



daar gaat het ook totaal niet over in z'n postTh1x4nG zei:
Het basisbedrag van de belastingvrije som voor het aanslagjaar 2012 (inkomsten van het jaar 2011) is gelijk aan 6.430 euro. Dat basisbedrag wordt verhoogd tot 6.830 euro als je belastbaar inkomen niet meer bedraagt dan 24.410 euro. Voor de belastbare inkomens die net de minimumgrens overtreffen, bestaat er een afbouwregeling.
Th1x4nG zei:Ahja, nu ge het zegt. Oh wow.![]()

Morrissey zei:Gisteren examen van gehad, 19/20 gehaald![]()

Th1x4nG zei:Mondeling? Of hoe weet ge uw punten direct? Of gewoon zo overtuigd van alles behalve 1 ding da dan ni juist blijkt te zijn.
.
.Baats zei:Ik zie mijn eerste buis aankomen.. Kutvervangdocent die eigenlijk totaal niet weet wat hij doet met als gevolg dat de cursus ook op de ballen trekt, wat een bucht.
Edit; Fuck this, 'k ga gewoon mijn examen van vrijdag beginnen leren.

2e bach, mondeling fiscaal recht. Drie hoofdvragen volledig juist, geen bijvragen gekregen (als hij iets niet hoort of een fout hoort stelt hij bijvragen om te kijken of je het al dan niet kent), kortom perfect examen dus.Morrissey zei:99,999999 % zeker. Alle oefeningen snapte ik perfect, en was echt kinderspel vond ik, en qua theorie ging het ook vrij goed. 1 vraag heb ik moeten gokken, en fout gegokt, van de rest ben ik zeker. Alé, het kan een 18 ook zijn als ik ergens iets fout berekend heb, maar het zou mij verbazen.
En het rare is dat iedereen het bijzonder moeilijk vond, en de slaagpercentages de laatste jaren rond de 30 % schommelden.

Estrebian zei:'K heb dat ook nog gehad, bij financiële analyse. Dag ervoor zelfs niet meer geleerd, toch nog naar het examen geweest en een 10 gehaald![]()

Maes, zult ge in BM niet hebbenMorrissey zei:Prof?
Nuja, 19 zou gek zijn, maar ik ben tevreden met alles boven de 15.


Morrissey zei:Prof?
Nuja, 19 zou gek zijn, maar ik ben tevreden met alles boven de 15.