Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moustii zei:De opendeurdag is pas op 17 maartad:
Leuven en antwerpen houden deze vakantie een openlesweek en gent niet![]()
2e bach zijn te kleine groepjes en zou erg nutteloos zijn omdat het meeste al zwaar gevorderd is. Dit is het lessenrooster van 1ste bach nu; http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs...sters/lesroosters1112/ebingw-00-01-2-sem2.pdfstinky zei:Gewoon in de les gaan zitten, geen kat dat het opmerkt. voor lessen van het 1e jaar lukt dat zeker en lessen van 2e bach zal wss ook nog wel lukken.

Lorvet zei:2e bach zijn te kleine groepjes en zou erg nutteloos zijn omdat het meeste al zwaar gevorderd is. Dit is het lessenrooster van 1ste bach nu; http://www.ugent.be/ea/nl/onderwijs...sters/lesroosters1112/ebingw-00-01-2-sem2.pdf
Aanraders zijn Analyse II en Meetkunde en Algebra, alleen al om Hennie eens tegen te komen![]()
Alleen bij ir. project en algoritmen zitten we maar met 20 (echt weird als je groepen van 300 man gewoon bentstinky zei:Bwa, wij hebben toch nog sommige vakken met redelijk wat personen, bij cw is dat natuurlijk al wat anders. En ik vernoemde 2e bach, omdat de vakken die je dan krijgt al iets dichter liggen bij het soort vakken dat je in de rest van je studie gaat krijgen.
). Onze vakken leunen idd beter aan bij latere vakken, maar voor redelijk veel van onze vakken heb je voorkennis nodig (informatica bijv.) waardoor het dan maar zinloos is om in de les te zitten als je er amper iets van snapt. Hij mag altijd eens afkomen natuurlijk om de sfeer op te snuiven maar ik peis dat 1ste bach handiger zou zijn toch 
stinky zei:Gewoon in de les gaan zitten, geen kat dat het opmerkt. voor lessen van het 1e jaar lukt dat zeker en lessen van 2e bach zal wss ook nog wel lukken.

Bekos zei:Afrekening in Leuven is blijkbaar €7 inkom
boogje zei::') Seriously.

Exorikos zei:CERN was weer leerrijk en ik mag deze zomer terug voor mijn thesis.![]()


Baats zei:Puntje bijgekregen op Privaatrecht, van 15 naar 16![]()
Die zal ook content zijn.
Ironpole zei:Wat een kutsmileys.![]()




