Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Lorvet zei:
Den dezen en freakykiller hebben dat ja :p 2de bach ET en CW.

En ik hoop zwaar dat ik mijn PC terug heb vóór Mass Effect 3 uit is, anders ga ik serieus beginnen vloeken.

K, dan hebben we een vak samen :p

OxYg3N

Legacy Member
Avondje Leuven achter de rug, dan is Diepenbeek toch echt een verlaten gat als ge daar rondloopt!

Exorikos

Legacy Member
Ik slaag er maar niet in kernmomenten van shell model toestanden te berekenen. :(

Fighting Hobbit

Legacy Member
Matt. zei:
Mijn vogels vliegen nog steeds alle kanten op. :( Maar goed, tijd om op café te gaan!

Volg jij een vak over optimalisatie algorithmes? Best nog wel interessante informatica...

Matt.

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Volg jij een vak over optimalisatie algorithmes? Best nog wel interessante informatica...

Yes! Allé, het eerste (grootste) deel is optimalisatie, tweede deel fuzzy logic, derde deel cellulaire automaten. Wel relevant voor een ingenieur me dunkt, er wordt wat te weinig gehamerd op analytisch denken bij ons imo, dus dan maar wat interessante keuzevakken volgen om het denkvermogen op peil te houden/te verbeteren. :)
Zien jullie daar ook iets van bij fysica mss? :)

Fighting Hobbit

Legacy Member
Matt. zei:
Yes! Allé, het eerste (grootste) deel is optimalisatie, tweede deel fuzzy logic, derde deel cellulaire automaten. Wel relevant voor een ingenieur me dunkt, er wordt wat te weinig gehamerd op analytisch denken bij ons imo, dus dan maar wat interessante keuzevakken volgen om het denkvermogen op peil te houden/te verbeteren. :)
Zien jullie daar ook iets van bij fysica mss? :)

Ik werk nu qqn optimalisatie van quantum mechanisch transport in biologisch netwerken en om optimale netwerken te zoeken hebben we -eigenlijk heeft vooral mijn voorganger daar enorm veel werk in gestoken- een genetisch optimalisatie algoritme gebruikt (CMA-ES). Het is allemaal best wel interessant, alleen jammer dat we er geen harde fundamentele inzichten uit konden halen.

TheRedDevils

Legacy Member
Toch even posten voor men begint te zagen dat er geen Impractical Jokers videos gepost worden. Tzal nog een maand duren voor de volgende uit komt!

OxYg3N

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
gepost om 23u05

:unsure:

Ging dus over donderdagavond en eigenlijk oog woensdagavond en donderdag overdag. Maar als slimme studenten had ge dat al door denk ik(hoop ik).

Matt.

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Ik werk nu qqn optimalisatie van quantum mechanisch transport in biologisch netwerken en om optimale netwerken te zoeken hebben we -eigenlijk heeft vooral mijn voorganger daar enorm veel werk in gestoken- een genetisch optimalisatie algoritme gebruikt (CMA-ES). Het is allemaal best wel interessant, alleen jammer dat we er geen harde fundamentele inzichten uit konden halen.

Versta maar weinig van uw toepassing, maar soit. :p Genetische algoritmen zien we volgende week denk ik. :) Misschien kan ik het nog gebruiken voor mijn thesis, zien we dan wel weer.

coldplayke

Legacy Member
Die stomme zinnen voor Duits zijn eindelijk af...
8 en een halve bladzijde vol geschreven GODVERDOMME :angry:

Tsubasa

Legacy Member
Pff, er wordt hier te veel voor school gewerkt! Vanaf volgende week toch ook maar eens echt iets doen.

Ironpole

Legacy Member
Mijne kop-vol-snot staat niet echt op studeren vandaag. Ik probeer dan toch nog iets nuttigs te doen: practicumopgave lezen. Slaagt ook tegen. :sop:

coldplayke

Legacy Member
Het beginnen vind ik niet moeilijk, het doorzetten daarentegen.

Ik word echt gek van een meisje in de les :sop:
Vorig semester zat ze de hele tijd over Engels grammatica te zeggen 'da leert ge toch niet, als ge dat moet leren kunt ge geen Engels'.
Resultaat: ik was ruim geslaagd, zij had een 0/20

Nu zit ze weer exact hetzelfde te zeggen :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan