Matt.
Legacy Member
Th1x4nG zei:
Gij moogt meer posten tijdens den blok!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:
Matt. zei:Al lang niet meer gegamed maar toch ook aan 't twijfelen.Maar het is nu niet echt het goeie moment.
![]()
Ook nog wat info gekregen rond de stage in de derde bachelor, een lijst met mogelijke stageplaatsen gehad... Ook een overzicht gehad met welke masters we eventueel hierna nog zouden kunnen doen. Allemaal toekomstmuziek, maar wel dingen waar ik meer naar uitkijk dan hetgene we dit jaar hebben gezien. Ik verlang echt naar volgend jaar! Wij alleszins (mijn inhaalweek: 28mei -1 juniNas zei:Heeft de hogeschool ook een inhaalweek eigenlijk
), en ik denk de meeste andere hogescholers ook hoor.Orchidee_x zei:Wij alleszins (mijn inhaalweek: 28mei -1 juni), en ik denk de meeste andere hogescholers ook hoor.
We hebben wel inhaalweek maar die is volgende week al. We hebben wel niets in te halen dus geen lessen maar in theorie is het volgende week wel inhaalweek 
Utred zei:Het is fantastisch!
Als het geen Diablo is zou ik wel weer een serie vinden of naar films kijken. Het is niet van per se iets willen doen, maar eerder echt niet willen leren.
rare vraag om hier te stellen maar .. kunde diablo wa vergelijken met WOW? in grote lijnen he uiteraard... is het te spelen als Diablo-beginner? maw, moet je voorkennis/kunde hebben om er mee te beginnen?eXe./special zei:rare vraag om hier te stellen maar .. kunde diablo wa vergelijken met WOW? in grote lijnen he uiteraard... is het te spelen als Diablo-beginner? maw, moet je voorkennis/kunde hebben om er mee te beginnen?
eXe./special zei:ma tis SP ofwa? da wistek niet ^^

Nas zei:Heeft de hogeschool ook een inhaalweek eigenlijk?
Vandaag en gisteren wat recht geknald. Ben serieus trots op mezelf![]()

Snowyflake zei:Wij hebben dan al ons eerste examenWe hebben wel inhaalweek maar die is volgende week al. We hebben wel niets in te halen dus geen lessen maar in theorie is het volgende week wel inhaalweek
![]()
Tis juist bij ons dat dat zo laat is want ik heb zowel intersemestriele vakantie als krokusvakantie gehad en zodus komen wij nu een week achter (waardoor we geen blok hebben).Baats zei:Holy fuck, dit moet echt de saaiste cursus ooit zijn. Wetenschappelijk werk. Ongelofelijk hoe die prof daar kan in opgaan.
Normaal heb ik altijd wel een vak waarnaar ik kan uitwijken als ik mij 'verveel', maar zelfs dat heb ik niet dit semester![]()

Racing_Genk zei:Heb wel al een leuk lijstje voor in juli:
- diablo 3
- assassins creed 1-3
- skyrim
- the witcher 2
![]()
