Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke unief heerst?


  • Totaal aantal stemmers
    300
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Al lang niet meer gegamed maar toch ook aan 't twijfelen. :p Maar het is nu niet echt het goeie moment. :unsure:

Het is fantastisch!

Als het geen Diablo is zou ik wel weer een serie vinden of naar films kijken. Het is niet van per se iets willen doen, maar eerder echt niet willen leren.

Orchidee

Legacy Member
Net een infosessie gehad voor onze keuze voor afstudeerrichting vanaf de tweede bachelor. Ben nog steeds overtuigd van dezelfde keuze, maar twas wel nog interessant! :) Ook nog wat info gekregen rond de stage in de derde bachelor, een lijst met mogelijke stageplaatsen gehad... Ook een overzicht gehad met welke masters we eventueel hierna nog zouden kunnen doen. Allemaal toekomstmuziek, maar wel dingen waar ik meer naar uitkijk dan hetgene we dit jaar hebben gezien. Ik verlang echt naar volgend jaar!


Nas zei:
Heeft de hogeschool ook een inhaalweek eigenlijk
Wij alleszins (mijn inhaalweek: 28mei -1 juni :s), en ik denk de meeste andere hogescholers ook hoor.

kunner

Legacy Member
Is er hier iemand die mijn zijn oude cursus wiskundige basistechniek (ugent, 1 ste bach ir) wilt verkopen?

Snowyflake

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Wij alleszins (mijn inhaalweek: 28mei -1 juni :s), en ik denk de meeste andere hogescholers ook hoor.

Wij hebben dan al ons eerste examen :s We hebben wel inhaalweek maar die is volgende week al. We hebben wel niets in te halen dus geen lessen maar in theorie is het volgende week wel inhaalweek :D

Baats

Legacy Member
Holy fuck, dit moet echt de saaiste cursus ooit zijn. Wetenschappelijk werk. Ongelofelijk hoe die prof daar kan in opgaan.

Normaal heb ik altijd wel een vak waarnaar ik kan uitwijken als ik mij 'verveel', maar zelfs dat heb ik niet dit semester :(

pie-jie

Legacy Member
Utred zei:
Het is fantastisch!

Als het geen Diablo is zou ik wel weer een serie vinden of naar films kijken. Het is niet van per se iets willen doen, maar eerder echt niet willen leren.

:offtopic: rare vraag om hier te stellen maar .. kunde diablo wa vergelijken met WOW? in grote lijnen he uiteraard... is het te spelen als Diablo-beginner? maw, moet je voorkennis/kunde hebben om er mee te beginnen?

Racing_Genk

Legacy Member
Diablo is singeplayer, hack & slash game en helemaal anders dan WOW.

En voorkennis is nie nodig

Utred

Legacy Member
eXe./special zei:
:offtopic: rare vraag om hier te stellen maar .. kunde diablo wa vergelijken met WOW? in grote lijnen he uiteraard... is het te spelen als Diablo-beginner? maw, moet je voorkennis/kunde hebben om er mee te beginnen?

Het is ook een RPG ongeveer, met loot en gear die een belangrijke rol spelen, maar qua gameplay is het totaal anders(veel en veel leuker). Zeker geen probleem om als beginner te spelen, hack&slash games zijn in het begin niet moeilijk. Voor het verhaal is, zoals meestal bij sequels, voorkennis een plus omdat je veel referenties krijgt naazr de vorige games, maar absoluut geen vereiste om ervan te kunnen genieten.

Fliblit

Legacy Member
Essay van 3k woorden is af :)

Overmorgen beginnen aan de volgende :sad:

Nog anderhalve week les. Nog één essay, een presentatie en cursussen wat bijwerken. Moet lukken, no?

Ironpole

Legacy Member
eXe./special zei:
ma tis SP ofwa? da wistek niet ^^

Ge kunt Co-op de levels clearen, wat het wel toffer maakt. Maar zelfs voor de SP moet ge ook online zijn trouwens (Battle.net).



Niet tegenstaande dat het stom is om vlak voor de examens een nieuw spel te beginnen spelen. Tenzij uw richting weinig voorstelt natuurlijk. :x

Racing_Genk

Legacy Member
Heb wel al een leuk lijstje voor in juli:

- diablo 3
- assassins creed 1-3
- skyrim
- the witcher 2

:drool:

Misericordiam

Legacy Member
Genoeg gedaan vandaag. Morgen nieuwe dag. On a roll tegenwoordig.


:love:

Orchidee

Legacy Member
Snowyflake zei:
Wij hebben dan al ons eerste examen :s We hebben wel inhaalweek maar die is volgende week al. We hebben wel niets in te halen dus geen lessen maar in theorie is het volgende week wel inhaalweek :D

Kdenk dat de meesten hun inhaalweek zoals jullie hebben hoor.;) Tis juist bij ons dat dat zo laat is want ik heb zowel intersemestriele vakantie als krokusvakantie gehad en zodus komen wij nu een week achter (waardoor we geen blok hebben).

Tsubasa

Legacy Member
Baats zei:
Holy fuck, dit moet echt de saaiste cursus ooit zijn. Wetenschappelijk werk. Ongelofelijk hoe die prof daar kan in opgaan.

Normaal heb ik altijd wel een vak waarnaar ik kan uitwijken als ik mij 'verveel', maar zelfs dat heb ik niet dit semester :(

:offtopic:

Wat is er met uw BBQ nu gebeurd? Er wordt gewacht op de ontknoping

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Heb wel al een leuk lijstje voor in juli:

- diablo 3
- assassins creed 1-3
- skyrim
- the witcher 2

:drool:

ik alleen Assassin's Creed Revelations (en misschien L.A. Noire of een andere van men "gekocht-maar-niet-gespeeldhoop") :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan