Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

stevenV1

Legacy Member
Wat is't beste? 1 uur slapen? 2 uur slapen? Of gewoon nachtje door en morgen na het examen gaan slapen?

Kowalskii

Legacy Member
Marius Niculae zei:
Same here, EK-verleiding was weer te groot :doh:
nog 8u te gaan :)

Ja dat EK gaat voor herexamens zorgen en de OS vallen tijdens de herexamens :doh:

Marius Niculae

Legacy Member
stevenV1 zei:
Wat is't beste? 1 uur slapen? 2 uur slapen? Of gewoon nachtje door en morgen na het examen gaan slapen?
1u slapen heeft niet veel nut. Als je niet gewend bent van nachtje door te doen, zal je wel redelijk rap je 'klop' krijgen. Dus kzou er niet van uitgaan dat het zal lukken je de hele nacht door goed te concentreren. Wat frisse lucht doet wel wonderen! ;)

Exorikos

Legacy Member
Er is veel gespamd hier vandaag.

Mijn essay is af, nu morgen nog herhalen en in de namiddag een exaampje afleggen. Ik zie het wel zitten. :)

insomnia

Legacy Member
heh gewonnen

edit: der heeft toch iemand een serieus probleem me glashelder ze :')

stevenV1

Legacy Member
Marius Niculae zei:
1u slapen heeft niet veel nut. Als je niet gewend bent van nachtje door te doen, zal je wel redelijk rap je 'klop' krijgen. Dus kzou er niet van uitgaan dat het zal lukken je de hele nacht door goed te concentreren. Wat frisse lucht doet wel wonderen! ;)

Probleem is ook nog dat ik morgenvroeg eerst nog anderhalf uur zal moeten rijden vooraleer ik mijn examen kan afleggen! :(

Marius Niculae

Legacy Member
stevenV1 zei:
Probleem is ook nog dat ik morgenvroeg eerst nog anderhalf uur zal moeten rijden vooraleer ik mijn examen kan afleggen! :(
Das idd wel een probleem, van mij is het 500 meter wandelen van mijn kot naar mijn campus.. Genoeg koffie binnengieten zeker? :p Good luck alleszins!

Kowalskii

Legacy Member
stevenV1 zei:
Wat is't beste? 1 uur slapen? 2 uur slapen? Of gewoon nachtje door en morgen na het examen gaan slapen?

Best is minimum 3u slapen, minder dan 3u heeft geen nut en is alleen mr slechter. Dus ofwel 3u pitten ofwel gewoon niet slapen..

freakykiller

Legacy Member
Lap zo kan ik mijn hoge ranking nie behouden hé :s !

^ 1 uur of knal 20 minuten kan ook veel helpen. Beter dan totaal niet. 20 minuten moet echt wel in de zin van, als ik me ogen toe doe val ik in slaap.

Fliblit

Legacy Member
Als ik op feesboek iets post in een comment, en als ik de pagina refresh is mijn comment weg tesamen met de comment waar ik op reageerde (in een reeks van 20), heeft die dan zowel mijn als haar comment verwijderd of is facebook aan het buggen? :p

josilirios

Legacy Member
Eerste wall was grappig.
einddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddde
En nee, ik ben die d homo niet
slaapwel boys
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan