Marius Niculae
Legacy Member
Same here, EK-verleiding was weer te groot :doh:Kowalskii zei:Tgaat nog lange nacht wordenad:
nog 8u te gaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here, EK-verleiding was weer te groot :doh:Kowalskii zei:Tgaat nog lange nacht wordenad:

Marius Niculae zei:Same here, EK-verleiding was weer te groot :doh:
nog 8u te gaan![]()
Nas zei:HET IS ECHT NIET GRAPPIG OM DAT DING VOL TE SPAMMEN MET 'd'
Ow, mijn Caps Lock stond nog aan van telkens te typen dat Utred een homo was
Your World of Text

Ik pleit schuldig. Sorry, Utred, het is maar om te lachen!cdp1193 zei:Wie heeft dat gedichtje van Utred geschreven?

1u slapen heeft niet veel nut. Als je niet gewend bent van nachtje door te doen, zal je wel redelijk rap je 'klop' krijgen. Dus kzou er niet van uitgaan dat het zal lukken je de hele nacht door goed te concentreren. Wat frisse lucht doet wel wonderen!stevenV1 zei:Wat is't beste? 1 uur slapen? 2 uur slapen? Of gewoon nachtje door en morgen na het examen gaan slapen?

Marius Niculae zei:1u slapen heeft niet veel nut. Als je niet gewend bent van nachtje door te doen, zal je wel redelijk rap je 'klop' krijgen. Dus kzou er niet van uitgaan dat het zal lukken je de hele nacht door goed te concentreren. Wat frisse lucht doet wel wonderen!![]()

Das idd wel een probleem, van mij is het 500 meter wandelen van mijn kot naar mijn campus.. Genoeg koffie binnengieten zeker?stevenV1 zei:Probleem is ook nog dat ik morgenvroeg eerst nog anderhalf uur zal moeten rijden vooraleer ik mijn examen kan afleggen!![]()
Good luck alleszins!stevenV1 zei:Wat is't beste? 1 uur slapen? 2 uur slapen? Of gewoon nachtje door en morgen na het examen gaan slapen?
. Ik denk dat het Utred is!