Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_genk of vincort, kunnen jullie mij misschien uitleggen hoe ge oef 2 p 255 van die mini-case doet? :p

Om de een of andere reden zie ik het gewoon niet :(

Utred

Legacy Member
LOS DERDOOR
Als ze een beetje flexibel is qua foefelarij voor mijn bewijs ga ik zelfs ferm goeie punten hebben denk ik.

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Racing_genk of vincort, kunnen jullie mij misschien uitleggen hoe ge oef 2 p 255 van die mini-case doet? :p

Om de een of andere reden zie ik het gewoon niet :(

Bank en fin? Heb da ook woensdag. Ge bedoelt toch p256 vraag 2)?

A) Er komt dus 10000 meer deposito , maar dan aan 2%. Rente kosten = 200
Die 10000 gebruikt er als nieuwe kredieten en verleent ge aan 8,5% = 850 rente opbrengrensten

-200
+850
-10 ( kosten publiciteitscampagne)
= 640 bruto winst

Netto winst = 640 . 0,66

Dit telt ge op bij uw nettowinst = 3273,6. Uw Roe is dan 12,12%

B)

Hier gewoon commisieloon van 200. Nettowinst + (200 . 0,66) = 2983,2. Uw Roe is dan 11,05%

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
Bank en fin? Heb da ook woensdag. Ge bedoelt toch p256 vraag 2)?

A) Er komt dus 10000 meer deposito , maar dan aan 2%. Rente kosten = 200
Die 10000 gebruikt er als nieuwe kredieten en verleent ge aan 8,5% = 850 rente opbrengrensten

-200
+850
-10 ( kosten publiciteitscampagne)
= 640 bruto winst

Netto winst = 640 . 0,66

Dit telt ge op bij uw nettowinst = 3273,6. Uw Roe is dan 12,12%

B)

Hier gewoon commisieloon van 200. Nettowinst + (200 . 0,66) = 2983,2. Uw Roe is dan 11,05%

super, merci :D
Eigenlijk niet zo moeilijk ma ik zag gewoon ni hoe het moest :x

Matt.

Legacy Member
Zijn die scoredistributies op Oasis al lang te zien? Eerste keer dat ik dat opmerk. Ik moet mij precies niet al te slecht voelen met mijn relatief magere punten als ik dat zo bezie!

Hawk

Legacy Member
1ste ex achter de rug en k mag direct beginnen blokken aan t volgende.

Verstuurd van mijn GT-I9100

WolCoM

Legacy Member
Wuk is da toch me die wijven die heet waren 5j geleden maar nu complete schminkpoppen gekomen zijn? :confused: :confused:

Ironpole

Legacy Member
Matt. zei:
Zijn die scoredistributies op Oasis al lang te zien? Eerste keer dat ik dat opmerk. Ik moet mij precies niet al te slecht voelen met mijn relatief magere punten als ik dat zo bezie!

Veel vakken met een plotse sprong op 10/20. :D Ze geven precies vaak rapper een 10 dan een 9. Gelukkig kunde geen distributies zien van vorige jaren voor vakken die ge nog moet afleggen, zou misschien demotiverend zijn. :p

edraket

Legacy Member
Examen ging wel. Theorie normaalgezien 2/3 juist, bij die andere vraag slechts een kleinigheid kunnen opschrijven. Oefeningen gingen wel ok, normaal wel den helft daarop.

40% SPSS taken, 40% theorie en 20% oefeningen, dus cva. Volgende vrijdag, dus kzal maar al wa leren straks :(

Orchidee

Legacy Member
Een stomme fout gemaakt op 1 oefening, verdorie hoe lomp kan ik zijn! Nu ja da was slechts 4 punten en de rest van het examen heb ik wellicht juist (op 30 punten). Sjans dat het goed gegaan is, want het mondeling wordt nog lastig eind juni.

Jepla volgende is woensdagochtend al. Analytische chemie, moet wel lukken denk ik. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan