Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Hmm, ging mij even leggen... fail. Nuja de dag is nog niet over, knallen.

Th1x4nG

Legacy Member
edraket zei:
zijde der al op iet door :s:s:s:s:s:s:s:s:s
Mijn eerste jaar :s
en 't simpelste vak + Spaans, Frans en Engels

in other words: dees jaar valt wa tegen :unsure: kheb net een beetje in Excel al een ruw plan gezet van hoe mijn zomer er gaat uitzien. Rood zijnde studiedagen, veel rood :cool: Maar euh, een plan en een vast ritme gaan me toch al een goe stuk vooruit helpen. Deze keer heeft de omschakeling naar van mijn normale tijd naar examen om 9u en terug me wel doodgedaan. :cry:

Zeg, waar zit de PinkyNTheBrain eigenlijk? Of is die hier onder nen andere alias actief dak gemist heb... Die zat vorig jaar toch ma in 1e master HIR? Of heb ik da nu verkeerd?

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Mijn eerste jaar :s
en 't simpelste vak + Spaans, Frans en Engels

in other words: dees jaar valt wa tegen :unsure: kheb net een beetje in Excel al een ruw plan gezet van hoe mijn zomer er gaat uitzien. Rood zijnde studiedagen, veel rood :cool: Maar euh, een plan en een vast ritme gaan me toch al een goe stuk vooruit helpen. Deze keer heeft de omschakeling naar van mijn normale tijd naar examen om 9u en terug me wel doodgedaan. :cry:

Zeg, waar zit de PinkyNTheBrain eigenlijk? Of is die hier onder nen andere alias actief dak gemist heb... Die zat vorig jaar toch ma in 1e master HIR? Of heb ik da nu verkeerd?

Vorige thread was hij er toch ook niet veel :p. Maar die zat idd in denk'k zijn voorlaatste master vorig jaar

Th1x4nG

Legacy Member
kweetni ik mis hem wel :cry: nog nen ancien die den thread verlaat (allee not implying dak zelf ancien ben)

Th1x4nG

Legacy Member
Ik zal voor een monoloog gaan hier.

Gezien dat er op oude examens soms bijna de helft 'theorie' komt, en het meeste voel ik intuïtief aan, dus misschien als de bal een beetje mijn kant uit rolt dak er nog wel door ben morgen. Allee hoe dan ook geen zwaar appelke om in augustus te schillen. Zou zelfs ideaal zijn als ik hier gewoon 1 of 2 dagen voor tussen heb in augustus, wat harde tijdsdruk en gewoon nog es wa oefeningen van de moeilijkere hoofdstukken maken = ace :cool:

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ik zal voor een monoloog gaan hier.

Gezien dat er op oude examens soms bijna de helft 'theorie' komt, en het meeste voel ik intuïtief aan, dus misschien als de bal een beetje mijn kant uit rolt dak er nog wel door ben morgen. Allee hoe dan ook geen zwaar appelke om in augustus te schillen. Zou zelfs ideaal zijn als ik hier gewoon 1 of 2 dagen voor tussen heb in augustus, wat harde tijdsdruk en gewoon nog es wa oefeningen van de moeilijkere hoofdstukken maken = ace :cool:

In theorie klinkt dat altijd goed :unsure:, realiteit echter :p

Th1x4nG

Legacy Member
Khad de voorloper in tweede zit vorig jaar, vrijdag een examen en dan maandag dadde. Ni op voorhand bezien ma wel effe toegespitst op wak ni kon die twee dagen. Van mijn 9 een 16 gemaakt. Natuurlijk was het plaatje toen mooier omdat ik maar 3 herexamens had en 't zou morgen dan al 't vijfde worden, met weinig zekerheid dat het morgen het laatste is dak toevoeg aan het rijtje :unsure: Dus de motivatie voor dat eentje tussen de twee serieuze was groot. :p

Marius Niculae

Legacy Member
Dat da examen maar rap voorbij is, want tverlangen naar mn bed is ngal groot:unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Marius, held! Kan zelf ni slapen, binnen 10 min lang onder de douche staan denk ik... Misschien nog iets proberen doorgronden dak ni begrijp. Dan den auto pakken ma eerst stoppen aan den delhaize op de steenweg om te zien wa ze hebben koud staan van energiedrank, en wa koekskes me goe veel vezels shoppen :')

Th1x4nG

Legacy Member
Stevig ontbijtje, best vreemd natuurlijk als er geen slaap tussen is. Begon zo al verwarde zinnen uit te kramen tegen mijn pa daarnet, teken dat de frisheid toch niet meer optimaal is... :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Gegaat toch beter nog efkes slapen/rusten zu :p, alé als ervaren fucked up bioritme / opereren onder weinig slaap persoon :unsure:

Mastamane

Legacy Member
freakykiller zei:
Gegaat toch beter nog efkes slapen/rusten zu :p, alé als ervaren fucked up bioritme / opereren onder weinig slaap persoon :unsure:

Hij heeft binnen 3 uur examens, ik denk niet dat de slaap die hij nu nog kan hebben dat die gaat helpen.

freakykiller

Legacy Member
Mastamane zei:
Hij heeft binnen 3 uur examens, ik denk niet dat de slaap die hij nu nog kan hebben dat die gaat helpen.

Als ge al ne hele dag en nacht wakker zijt helpt 20 minuten of een uur of 3 uur meer dan genoeg om een voormiddag "goed" te presteren.

Liquigi

Legacy Member
voila nachtshift zit erop (beetje uitgelopen), nu maffen tot een uur of 2-3
succes à degene die sebiet exame hebbe:niceone:

Th1x4nG

Legacy Member
freakykiller zei:
Als ge al ne hele dag en nacht wakker zijt helpt 20 minuten of een uur of 3 uur meer dan genoeg om een voormiddag "goed" te presteren.

Ben wakker van drie uur 's middags, dus voel me niet echt moe. Heb daarnet proberen slapen voor 2 à 3 uurkes maar ben veel te gejaagd. Binnen een kleine 2 uur stap ik in den auto dus nu is het ook de moment ni meer dan. Nog een paar oefeningetjes proberen maken... :sad:

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ben wakker van drie uur 's middags, dus voel me niet echt moe. Heb daarnet proberen slapen voor 2 à 3 uurkes maar ben veel te gejaagd. Binnen een kleine 2 uur stap ik in den auto dus nu is het ook de moment ni meer dan. Nog een paar oefeningetjes proberen maken... :sad:

Voor mijn examen eergisteren zat ik in dezelfde situatie :p, heb dan uiteindelijk toch van 5 tot 7:40 geslapen (alé wakker gelegen en wrs af & toe ingedommeld).

Nuja ik zou zeggen, als ge u plots toch meer moe voelt worden. Al is het maar 20 minuten, het kan schelen :p

Th1x4nG

Legacy Member
Thanks, tis waar, ma ik riskeer het ni :p Heb trouwens al m'n kleren aangedaan
Nog een paar oefeningskes maken en naar de oplossing gaan loeren... Kom 1 dag te kort dus feitelijk, maar ja waarschijnlijk zou dat niet anders zijn als ik 1 dag meer had :p

lmao @ facebookgroep "ben echt niet goed in wiskunde dus kan geen stelsels oplossen"
tis dan genre
Rf + (Rm-Rf) * 1,5 = 20
Rf + (Rm-Rf) * 1 = 15
=> Rf = 5 en Rm = 15
wa ge dus gewoon op 't oog kunt zien of worst case scenario me trial & error vinden... nog MC bij dus gewoon alle 4 es invullen :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Thanks, tis waar, ma ik riskeer het ni :p Heb trouwens al m'n kleren aangedaan
Nog een paar oefeningskes maken en naar de oplossing gaan loeren... Kom 1 dag te kort dus feitelijk, maar ja waarschijnlijk zou dat niet anders zijn als ik 1 dag meer had :p

lmao @ facebookgroep "ben echt niet goed in wiskunde dus kan geen stelsels oplossen"
tis dan genre
Rf + (Rm-Rf) * 1,5 = 20
Rf + (Rm-Rf) * 1 = 15
=> Rf = 5 en Rm = 15
wa ge dus gewoon op 't oog kunt zien of worst case scenario me trial & error vinden... nog MC bij dus gewoon alle 4 es invullen :unsure:
Sommigen willen het dan ook niet kunnen precies :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan