Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eerste jaaredraket zei:zijde der al op iet door![]()

kheb net een beetje in Excel al een ruw plan gezet van hoe mijn zomer er gaat uitzien. Rood zijnde studiedagen, veel rood
Maar euh, een plan en een vast ritme gaan me toch al een goe stuk vooruit helpen. Deze keer heeft de omschakeling naar van mijn normale tijd naar examen om 9u en terug me wel doodgedaan. 
Th1x4nG zei:Mijn eerste jaar
en 't simpelste vak + Spaans, Frans en Engels
in other words: dees jaar valt wa tegenkheb net een beetje in Excel al een ruw plan gezet van hoe mijn zomer er gaat uitzien. Rood zijnde studiedagen, veel rood
Maar euh, een plan en een vast ritme gaan me toch al een goe stuk vooruit helpen. Deze keer heeft de omschakeling naar van mijn normale tijd naar examen om 9u en terug me wel doodgedaan.
Zeg, waar zit de PinkyNTheBrain eigenlijk? Of is die hier onder nen andere alias actief dak gemist heb... Die zat vorig jaar toch ma in 1e master HIR? Of heb ik da nu verkeerd?
. Maar die zat idd in denk'k zijn voorlaatste master vorig jaar
zo jammer dat dit soort figuren wel slaagt morgen
Th1x4nG zei:Ik zal voor een monoloog gaan hier.
Gezien dat er op oude examens soms bijna de helft 'theorie' komt, en het meeste voel ik intuïtief aan, dus misschien als de bal een beetje mijn kant uit rolt dak er nog wel door ben morgen. Allee hoe dan ook geen zwaar appelke om in augustus te schillen. Zou zelfs ideaal zijn als ik hier gewoon 1 of 2 dagen voor tussen heb in augustus, wat harde tijdsdruk en gewoon nog es wa oefeningen van de moeilijkere hoofdstukken maken = ace![]()
, realiteit echter 
Dus de motivatie voor dat eentje tussen de twee serieuze was groot. 
freakykiller zei:Gegaat toch beter nog efkes slapen/rusten zu, alé als ervaren fucked up bioritme / opereren onder weinig slaap persoon
![]()
Mastamane zei:Hij heeft binnen 3 uur examens, ik denk niet dat de slaap die hij nu nog kan hebben dat die gaat helpen.
freakykiller zei:Als ge al ne hele dag en nacht wakker zijt helpt 20 minuten of een uur of 3 uur meer dan genoeg om een voormiddag "goed" te presteren.
ad:Th1x4nG zei:Ben wakker van drie uur 's middags, dus voel me niet echt moe. Heb daarnet proberen slapen voor 2 à 3 uurkes maar ben veel te gejaagd. Binnen een kleine 2 uur stap ik in den auto dus nu is het ook de moment ni meer dan. Nog een paar oefeningetjes proberen maken...ad:
, heb dan uiteindelijk toch van 5 tot 7:40 geslapen (alé wakker gelegen en wrs af & toe ingedommeld).
Heb trouwens al m'n kleren aangedaan

Sommigen willen het dan ook niet kunnen preciesTh1x4nG zei:Thanks, tis waar, ma ik riskeer het niHeb trouwens al m'n kleren aangedaan
Nog een paar oefeningskes maken en naar de oplossing gaan loeren... Kom 1 dag te kort dus feitelijk, maar ja waarschijnlijk zou dat niet anders zijn als ik 1 dag meer had![]()
lmao @ facebookgroep "ben echt niet goed in wiskunde dus kan geen stelsels oplossen"
tis dan genre
Rf + (Rm-Rf) * 1,5 = 20
Rf + (Rm-Rf) * 1 = 15
=> Rf = 5 en Rm = 15
wa ge dus gewoon op 't oog kunt zien of worst case scenario me trial & error vinden... nog MC bij dus gewoon alle 4 es invullen![]()
