Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Normscores, vergelijkingen met verwante wetenschapstakken die niet besproken werden (sociale psychologie vs. sociologische psychologie) en nog enkele vragen over studies waar we nog nooit van gehoord hebben.

En de vragen over studies waren natuurlijk fameus. Dan weet je wat al dan niet werkt, in combinatie met wat en dan krijg je de vraag om te rangschikken naar effect -_-

Sociologische psychologie? Bestaat dat? :p Zal wel weer typo zijn.

En idd, hij is dus gekend voor dat soort achterlijke experimentvragen he :sop: Ik wil best leren wat we kunnen leren uit een experiment en hoe dat van belang is voor het onderwerp van het hoofdstuk, maar daar gaat het helemaal niet over. Het is blijkbaar heel belangrijk dat je weet hoe het experiment is opgezet van a tot z en dat je de technische details van de resultaten kent :sop: Dat maakt toch allemaal niks uit, ik lees dat experiment om iets te begrijpen over het onderwerp, niet om het experiment zelf te gaan ontleden...

Psychologie is dus ook niks voor mij. Algemene psychologie was ook zo (maar dan nog saaier van onderwerpen). Meh, heb nu helemaal het gevoel dat mijn samenvatting te oppervlakkig is... Gewoon omdat ik geen zin hebt om elk experiment uitgebreid op te schrijven, dan kan ik het even goed niet samenvatten.

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Sociologische psychologie? Bestaat dat? :p Zal wel weer typo zijn.

Zeker geen typo. Gewoon belachelijk dat we onbestaande termen moeten weten of ze al dan niet bestaan.

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Wijsbegeerte ging... ik weet niet :/
Ik kon op alle vragen antwoorden, maar ik heb het gevoel dat ik bij sommige vragen te veel heb geantwoord, en bij andere te weinig.

Na een uur zag ik ineens een schaduw op mijn blad, kijk ik op en is dat de prof :p Hij glimlachte, dus zo erg zal hetgene hij gelezen had wel niet zijn :unsure:

Wijsbegeerte van Moors is zo vaag, ik dacht vorig jaar echt dat ik gebuisd ging zijn! Die vragen :wtf: echt hennig liggen zeveren.

Nog 2 hoofdstukken informatiekunde herhalen :doc:

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Zeker geen typo. Gewoon belachelijk dat we onbestaande termen moeten weten of ze al dan niet bestaan.

Huh? Wat was dan de bedoeling? Er was een optie met het antwoord "sociologische psychologie bestaat niet"? :lol:

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Huh? Wat was dan de bedoeling? Er was een optie met het antwoord "sociologische psychologie bestaat niet"? :lol:

Nee, het was gewoon een verzonnen mogelijk antwoord. Op het moment zelf weet ge natuurlijk niet of ge het simpelweg vergeten bent of ge er inderdaad nog nooit van gehoord hebt.

A) Sociale Psychologie
B) Psychologie
C) Sociologische Psychologie
D) Sociologie

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Nee, het was gewoon een verzonnen mogelijk antwoord. Op het moment zelf weet ge natuurlijk niet of ge het simpelweg vergeten bent of ge er inderdaad nog nooit van gehoord hebt.

A) Sociale Psychologie
B) Psychologie
C) Sociologische Psychologie
D) Sociologie

Aah zo. Ja, da's nogal eigen aan MC hé, zo'n toestanden :/ Nog een reden waarom ik open vragen verkies.

Snowyflake

Legacy Member
amaai als ik naar sporza kijk hoe die mannen daar staan in de regen en in de kou te wachten op een voetbalmatch zou ik er toch geen goesting in hebben ze .. :s

josilirios

Legacy Member
Wa ne faaldag, geen reet gedaan en nieens extreem gechilled door schuldgevoel, weekend zal nog leuk worden.

Matt.

Legacy Member
Redelijke dag hier, nog half uurtje werk of zo dus kan vanavond wel ff iets gaan drinken!

Vaag vermoeden dat 9lives nog down zal gaan vandaag, gaat keitraag omdat 't weer voetbal is!

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Redelijke dag hier, nog half uurtje werk of zo dus kan vanavond wel ff iets gaan drinken!

Vaag vermoeden dat 9lives nog down zal gaan vandaag, gaat keitraag omdat 't weer voetbal is!

Het EK is al een tijdje bezig hoor:unsure:

Matt.

Legacy Member
Ik weet het, maar 9lives is traag en vaak is dat gecorreleerd met voetbal. Maar deze keer niet precies!

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Ik weet het, maar 9lives is traag en vaak is dat gecorreleerd met voetbal. Maar deze keer niet precies!

Zou vreemd zijn moest Frankrijk-Oekraïne plots de site neerkrijgen:p

Nas

Legacy Member
Examen ging wel goed, samen met mijn punten van m'n groepswerk moet dat toch relateren in minstens een 10
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan