Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Silmarunya

Legacy Member
Misschien moeten er voor nieuwelingen als ik eens regels/instructies worden opgesteld?

Tot nu toe heb ik begrepen:

- Tetten posten
- Lachen met hogescholers
- Lachen met elkaars miserie
- Lachen met strevers
- Lachen met newbies
- Lachen met Utred maar hem tegelijk op een rare manier awesome vinden
- Tetten posten

Nog iets?

lantaarnpaal

Legacy Member
Silmarunya zei:
Misschien moeten er voor nieuwelingen als ik eens regels/instructies worden opgesteld?

Tot nu toe heb ik begrepen:

- Tetten posten
- Lachen met hogescholers
- Lachen met elkaars miserie
- Lachen met strevers
- Lachen met newbies
- Lachen met Utred maar hem tegelijk op een rare manier awesome vinden
- Tetten posten

Nog iets?


Niet zo hard proberen erbij te horen

Exorikos

Legacy Member
Lachen met Utred om zijn 7 richtingen eerder. Wie hem hier awesome vindt weet ik niet.

Mr.DarK

Legacy Member
Nog 25 pagina's te gaan vandaag en vanaf morgen dan nog 2 dagen herhalen:(
Laptop eens wegzetten en er aan beginnen...

u4ea

Legacy Member
Th1x4nG zei:
14/90 van de...?

Natuurlijk wel fel overdreven.:p

Heb is gechecked, bij lector A waren er 14 herexamens. Bij lector B waren der 43. Denk van <100 man.

Pakt dus 3-4 keer zoveel. En het is ni da de ene aan meer les geeft dan de andere.

En natuurlijk was ik er ni door door mijn eigen fout en niet door die van de lector maar toch blijft het bij de andere simpeler (+ die is sympathieker en leuker om les van te krijgen in het algemeen). Dus zou liever de andere willen.

Dees geldt ook voor nog een ander vak. En er is nog een vak waar da de lector der gewoon tegen zijn goesting staat en bundels papier geeft waar ge u plan mee moet trekken( meer as 200 pagina's per bundel waar ge misschien 10 van moet kennen).

Pff, eerste semester was echt een ramp voor mij qua lectoren/lesuren.
1ste sem -> 5 buizen
2de sem -> 0 buizen

(plus da mijn pa nog in't ziekenhuis lag toen tijdens de examens maakt het ni veel beter.)

Cadiuro

Legacy Member
Silmarunya zei:
Misschien moeten er voor nieuwelingen als ik eens regels/instructies worden opgesteld?

Tot nu toe heb ik begrepen:

- Tetten posten
- Lachen met hogescholers
- Lachen met elkaars miserie
- Lachen met strevers
- Lachen met newbies
- Lachen met Utred maar hem tegelijk op een rare manier awesome vinden
- Tetten posten

Nog iets?

Ge zijt nog vergeten:
-Minder lijstjes posten
-Meer tetten posten

Th1x4nG

Legacy Member
Nas zei:
Aangezien ik Belgisch publiekrecht wrs niet ga mogen meedoen, zal het geen probleem worden.
En anders, heb die gayhomofag toch al es gehoord in Knokke dit jaar :unsure:

En anders, kheb gehoord da lessen ni verplicht zijn aan den unif, woohoo :s

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Aangezien ik Belgisch publiekrecht wrs niet ga mogen meedoen, zal het geen probleem worden.
Zoveel herexamens had ge toch niet?
Volgtijdelijkheid valt weg bij Combi-GIT.

AmandaH

Legacy Member
Bananarama zei:
7? :wtf: Welke mogen dat dan wel zijn?
Archeologie
TEW
Marketing
Ingenieurswetenschappen
Leraar secundair onderwijs engels en duits
Taal en letterkunde
en tenslotte audiologie? of was het logopedie dat 'em nu doet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan