Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Dinsdagland

Legacy Member
Had mijn wekker om vijf uur gezet, maar moet hem onbewust terug hebben afgezet want werd plots wakker om kwart na acht :(

Gatsby

Legacy Member
Ik weet nog altijd niet waar ik moet zijn vandaag voor mijn mondeling. :sad:

Utred

Legacy Member
Tijd om 4 nog dagen te knallen. Het is niet veel meer dan 100 pagina's maar de man is wel nogal fan van vreemde vragen. Vorig semester vroeg hij 5 universiteiten of hogescholen waar je logopedie kan studeren. Vorig jaar vroeg hij de namen van 5 logopedische tijdschriften.

Utred

Legacy Member
Inderdaad. Niet echt de beste prof. In de les leest hij zo goed als letterlijk zijn boek voor.
En hij mompelt en smakt, wat bijzonder vreemd is voor een prof logopedie eigenlijk.

Ik ben eens examenvragen aan het bekijken; blijkbaar vroeg hij 10 tijdschriften. Compleet absurd gewoon:p

Matt.

Legacy Member
Als ge iet of wat met de literatuur bezig zijt is 10 tijdschriften binnen uw vakgebied opsommen toch simpel. :p (Voor wetenschappen toch!)

Door de cursus geraakt, nog wat zaken in mijn kop knallen en als 'm ni teveel muggezift over details (wat hij meestal wel doet) moet het wel lukken (het is dus niet zeker dat het zal lukken).

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Als ge iet of wat met de literatuur bezig zijt is 10 tijdschriften binnen uw vakgebied opsommen toch simpel. :p (Voor wetenschappen toch!)

Maar wij zijn nog totaal niet met de literatuur bezig. Vanaf je ietwat artikels moet beginnen lezen ken je, zoals je zegt, binnen de kortste keren de belangrijkste tijdschriften wel. Dat maakt het net zo idioot om ze nu van buiten te leren.

Utred

Legacy Member
Ik had voor dit vak een 9. Als ik nu voor mijn ander herexamen er door ben, en voor dit vak minder dan een 9 haal, word ik dan gedelibereerd met mijn 9 uit eerste zit?

stinky

Legacy Member
Utred zei:
Ik had voor dit vak een 9. Als ik nu voor mijn ander herexamen er door ben, en voor dit vak minder dan een 9 haal, word ik dan gedelibereerd met mijn 9 uit eerste zit?

Ik vrees ervoor, maar ik kan fout zijn natuurlijk.

Staat da nergens in het examenreglement ofzo?

Mackenzie

Legacy Member
Man man man, morgen examen en vandaag Jaarmarkt in Leuven vlak naast men kot. Wat een lawaai!

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Ik had voor dit vak een 9. Als ik nu voor mijn ander herexamen er door ben, en voor dit vak minder dan een 9 haal, word ik dan gedelibereerd met mijn 9 uit eerste zit?

Der heeft onlangs ene dat nog gevraagd en het antwoord was dan neen

Exorikos

Legacy Member
Op een normaal examen met meer dan 20 min schriftelijke voorbereiding zou ik slagen. Nu ga ik tijd tekort hebben omdat ik me eigenlijk te weinig voorbereid heb. Jammer, maar nu ga ik waarschijnlijk toch nog een laatste jaar moeten doen van 59stp. :(

flyingdutchman

Legacy Member
Ik vroeg me al af wat er aan de hand was.l, vanochtend nog paniek om op tijd op mijn examen te geraken.
Eerst de deur van mijn kot die van buitenaf was afgesloten oid, ik geraakte niet buiten. Uiteindelijk na wat hysterisch rijten ging de deur dan open. Er spookte al allerlei horrorscenarios door mijn hoofd dat ik door het raam moest gaan springen om nog op tijd te komen enzo..

Dan nog als een zot helemaal om moeten fietsen omdat het overal vol zat met volk en marktkramers.

Uiteindelijk 1min te laat aangekomen :unsure:

stinky zei:
Ik vrees ervoor, maar ik kan fout zijn natuurlijk.

Staat da nergens in het examenreglement ofzo?

Krijg jij eigenlijk vrijstelling wiskunde bij HIR vanuit ing? (jij was toch degene die ging switchen van ing naar HIR he?)

Hiapoe

Legacy Member
Gewoon omdat het de eerste schooldag is: Succes aan alle studenten in het nieuwe jaar! :)

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Der heeft onlangs ene dat nog gevraagd en het antwoord was dan neen
Misschien maar best. Anders was alle motivatie weg.

Hiapoe zei:
Gewoon omdat het de eerste schooldag is: Succes aan alle studenten in het nieuwe jaar! :)

Wij beginnen maar volgende maand:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan