Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
NOG 5 UUR EN 39 MINUTEN

Ze staan erop
Wel nog geen uitspraak van deliberatie ofzo bij mij (8 voor plantkunde, moet normaal gedelibereerd worden want al mijn andere vakken van het 1e ben ik geslaagd :woohoo:)
4 voor statistiek, ik heb met moeite een kwart van dat examen ingevuld en dan heb ik het opgegeven... :unsure:
EDIT: plantkunde is getolereerd, had dat codesysteem nog niet opgemerkt :p
EDIT2: en nu staan de oude punten er weer op, zoland de nieuwe die er eventjes opstonden kloppen kan het mij allemaal niet schelen. :)

cdp1193

Legacy Member
huh? bij mij staat er gelijk niets op. Het is nog steeds de proclamatie van 01/07.

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
huh? bij mij staat er gelijk niets op. Het is nog steeds de proclamatie van 01/07.

Bij mij heb ik toen ik mijn puntenlijst afdrukte eerst een gekregen met nieuwe resultaten. Enkele minuten later nogmaals gedaan en toen was het terug mijn vorige puntenlijst.
EDIT: nu weer de nieuwe :unsure:, ze zijn daar weer goed bezig op't FFW :p
EDIT2: weer de oude :rofl:

Reflectus

Legacy Member
xversex zei:
17 op mijn herexamen :cool: Op naar de master!

Proficiat!! Ik heb ook net te horen gekregen dat ik op m'n schakeljaar voor alles ben geslaagd, khad het wel zeker ni verwacht. :-)

stinky

Legacy Member
Good bye Hennieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Ah, derdoor van Analyse I:woohoo::woohoo::woohoo:.

Hoewel da ook mocht na 4 keer :).

freakykiller

Legacy Member
Zoals verwacht, beide gebuist. En dan nog een 9 voor SySi. Ik schiet die man gewoon neer :unsure:

edraket

Legacy Member
Wiskundige modellering in de ingenieurswetenschappen: 14
Toegepaste probabiliteit: 5 :sad:

Fucking kankervak, van 8 naar 5 :(
Volgend jaar nog maar eens dan, pffff.

J.F.

Legacy Member
edraket zei:
Wiskundige modellering in de ingenieurswetenschappen: 14
Toegepaste probabiliteit: 5 :sad:

Fucking kankervak, van 8 naar 5 :(
Volgend jaar nog maar eens dan, pffff.

Wordt dat niet getolereerd, die 8?

Nas

Legacy Member
J.F. zei:
Wordt dat niet getolereerd, die 8?
Ah nee, e, dat is van in eerste zit, dat telt nu niet meer mee

edraket zei:
Wiskundige modellering in de ingenieurswetenschappen: 14
Toegepaste probabiliteit: 5 :sad:

Fucking kankervak, van 8 naar 5 :(
Volgend jaar nog maar eens dan, pffff.
Ale jong, was dat niet dat vak dat ge zo bijna vanbuiten kon zingen?

Nas

Legacy Member
J.F. zei:
Echt? :/ da's wel stom, bij ons telt het hoogste mee...
Ik krijg hier meer en meer de indruk dat het precies gemakkelijker is om in Leuven uw diploma te halen :unsure:

Matt.

Legacy Member
J.F. zei:
Wordt dat niet getolereerd, die 8?

Aan de UGent telt uw laatst behaalde punt. (Logisch.) Dus een 5 gaan ze niet delibereren.
18stp tolereren aan KUL, da's echt wel zot veel. Aan UGent kun je max 1 keer een 8 of 2 keer een 9 halen en nog slagen, en enkel in eerste bachelor.

J.F.

Legacy Member
Ik vind dat eigenlijk niet zo logisch, want dat wilt toch zeggen dat ge in staat zijt geweest om die 8 al te behalen. Allez :p

En ja Nas, in Gent is dat niet zo omdat het anders té gemakkelijk zou zijn eh seg :unsure:

Joeshoe

Legacy Member
Bij ons is het het hoogst behaalde punt. Alleen het laatste laten tellen is nu toch echt gewoon om de mensen te kloten.

Mr.DarK

Legacy Member
Matt. zei:
Aan de UGent telt uw laatst behaalde punt. (Logisch.) Dus een 5 gaan ze niet delibereren.
18stp tolereren aan KUL, da's echt wel zot veel. Aan UGent kun je max 1 keer een 8 of 2 keer een 9 halen en nog slagen, en enkel in eerste bachelor.

Maar kan een prof u in de latere bachelorjaren niet delibereren in Gent? En zo ja komt dat veel voor? Want delibereren aan de Kul heb ik nog niet vaak van gehoord.

edraket

Legacy Member
Mr.DarK zei:
In leuven wel:p
en @edraket, had je die 8 -> 5 zien aankomen?

Nja, da vak is gewoon random. Ik kon het beter dan eerste zit, maar ge moet chance hebben met vragen. Het ligt mij ook gewoon totaal niet, zinloos vak.

Nas zei:
\
Ale jong, was dat niet dat vak dat ge zo bijna vanbuiten kon zingen?

Da was mijn 14 aja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan