Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
josilirios zei:
Zitten hier eigenlijk veel mensen die wel eens piekeren of ze wel de juiste richting hebben gekozen?

:unsure:




Kheb hier weinig zin om te vertrekken. Al ben ik wel eens benieuwd wie er allemaal zal gestopt zijn.

Saphira

Legacy Member
josilirios zei:
Zitten hier eigenlijk veel mensen die wel eens piekeren of ze wel de juiste richting hebben gekozen?

Gedurende mijn bachelorjaren heb ik elke dag zitten twijfelen aan mijn studiekeuze. Tot mijn stages begonnen en ik betere punten begon te krijgen. Nu ben ik eigenlijk de volle 99.9999...% zeker dat ik de juiste richting heb gekozen.

Knowit2

Legacy Member
DaTa zei:
Kotnet is inderdaad voor alle studenten, ongeacht of ge op kot zit of ni.

Voor KU Leuven studenten wel vanaf de dag na de inschrijving.

Voor geassocieerde hogescholen moet je je eerst gaan registeren bij de hogeschool (+evt betalen) voordat je op KotNet kan.

Voor studenten die gelijk waar studeren, kan je een KotNet login kopen mits bewijs dat je in die school/unief ingeschreven bent en op kot in Leuven zit.

ryoudragon

Legacy Member
Mail teruggehad dat ik de maandagvoormiddag alvast geen les heb. :love: Vannamiddag weetk mn rooster :D

Nooby4Ever

Legacy Member
Straks examen gaan inkijken, hopelijk wordt de 8.5 een 9.5, maar ik ga er niet van uit...

TheRedDevils

Legacy Member
Kheb maar 2 handboeken nodig dit semester. En kheb 7 vakken.
Dat wordt vooral van slides en notities leren :s:s

Sebiet es achter die 2 boeken gaan, dan ben ik al in orde :cool:

glashelder

Legacy Member
Wij hebben vooral heel veel readers. Da's best kut, die kan je nooit tweedehands vinden en moet je altijd gaan afhalen in die domme copy centers. We hebben 2 of 3 boeken voor heel 't jaar.

ryoudragon

Legacy Member
Arte heeft amper boeken, altijd syllabi. K vind dat beter want das goedkoper en tis recto geprint dus je kan altijd notities nemen op de lege kanten van de blaren ^^

Cadiuro

Legacy Member
Th1x4nG zei:

HOWZOT IK HEB MET DIE ANOUK IN DE KLAS GEZETEN

Eerste les Inleiding tot de Informatica was, hoewel vroeg, best interessant. Plezante docent. Wel grote taken.

Toch maar naar huis gekomen want veel kleine dingskes vergeten. Sebiet mee gaan kijken hoe de Merkatorschachtjes aankomen en ontvangen worden, da's sowieso grappig.

mla

Legacy Member
Het voelt raar om nu bij het begin van het academiejaar gewoon thuis te zitten :cry:

NSA.Rhinox

Legacy Member
Wat een kloterij voor een attest te krijgen. 4x langsgegaan op administratie/secretariaat, 2 mails gestuurd naar de opleidingsverantwoordelijke, en nog altijd gene stap verder. :( :( :(

Put_met_keren

Legacy Member
Het academiejaar is alleszins schitterend begonnen voor mij :unsure:

Op weg naar school flauwgevallen op de trein.
Vervolgens aankomen op school en mogen vaststellen dat de lector afwezig is.
3 uur mogen koekeloeren om dan nog een uurtje les te hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan