
Moet daar toch ook altijd mee lachen. Maandag in de les, kijk rond me, iedereen zit daar driftig te schrijven. Geen idee wat, waarschijnlijk de slides aan het overschrijven aangezien er werkelijk niks relevants werd verteld op dat moment, toch niks wat niet op de slides stond. Ik begin mij dan altijd af te vragen of ik misschien iets mis, of dat het net lijkt alsof ik niks doe (les met 22 mensen toen, dus 't viel nogal op dat ik daar als enige zat rond te kijken

).
On a related note: ik ben die domme mensen in mijn klas zo beu

Of 't is niet eens dat ze dom zijn, maar gewoon... saai? Oninteressant? Niet orgineel? Er wordt daar nu werkelijk nooit eens iets gezegd waarvan ik onder de indruk ben. Ik kan zo een seconde voor ze het zeggen voorspellen wát ze gaan zeggen en er is nu eens niemand die daar ooit van afwijkt. Die discussie vorige les over dat gedoe met allochtonen en de Morgen, jezus, ik kon het verloop van de discussie zo op voorhand geven (ik vind dat goed - ik vind dat niet goed - het woord is negatief beladen - we moeten een nieuw woord vinden - ja maar dat gaat met dat nieuw woord ook gebeuren - misschien is het de schuld van de media). Allez pf, dat is overal wel een beetje, discussies in het middelbaar (voor de les Nederlands of zo) waren ook altijd zo. Maar komáán, verras mij eens

ad: