Th1x4nG
Legacy Member
e.House zei:
Yes.
We zouden hier zo moeten ipv 'Member' kunnen onze richting zetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:
Th1x4nG zei:Yes.
We zouden hier zo moeten ipv 'Member' kunnen onze richting zetten.
Gatsby zei:Ik heb dt-fouten gespot in enkele opdrachten van medestudentjes. Ai ai, en de schrijfopdrachten zijn nochtans voor Nederlandse Taalvaardigheid.![]()
Nas zei:Waarom zou ik niet meer durven komen?
