Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Ik ben 1m48, go figure :p lantaarnpaal (als hij da was) vond ik nie persé klein, gewoon kleiner dan de gemiddelde jongen.

Timmeke

Legacy Member
J.F. zei:
Ik ben 1m48, go figure :p lantaarnpaal (als hij da was) vond ik nie persé klein, gewoon kleiner dan de gemiddelde jongen.

1m48 is idd wel heel klein.
Heb je vroeger dan medicatie gekregen om toch nog proberen groter te worden of?

Maarja, kleiner dan de gemiddelde jongen, niks "extreem" dus.

J.F.

Legacy Member
Ma jong, waarom moet daar altijd zo een of andere vreemde reden achter zitten :p nee mijn ouders zijn ook klein (mama 1m59 en papa 1m67 ofzo). Daarom ook dat ik die jongen ook nie zo speciaal klein vond, ma wrs vindt iemand anders da wel een dwerg ofzo :s :s

En nee, geen medicatie daarvoor. Waarom zou ik ook, zo erg is da niet :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Timmeke zei:
1m48 is idd wel heel klein.
Heb je vroeger dan medicatie gekregen om toch nog proberen groter te worden of?

Maarja, kleiner dan de gemiddelde jongen, niks "extreem" dus.

nee niks extreem hier eigenlijk. 1m69
Hangt er ook vanaf met wie je u omringt. Soms zit ik tussen gigantische kerels en dan valt het wel op.

Volgens mij ligt het vooral aan onze afkomst (allebei italiaans).

Timmeke

Legacy Member
J.F. zei:
Ma jong, waarom moet daar altijd zo een of andere vreemde reden achter zitten :p nee mijn ouders zijn ook klein (mama 1m59 en papa 1m67 ofzo). Daarom ook dat ik die jongen ook nie zo speciaal klein vond, ma wrs vindt iemand anders da wel een dwerg ofzo :s :s

Maar meeste kinderen worden groter dan hun ouders:p
En vaak laten ouders hun kinderen dan toch medicatie nemen of zelfs een operatie ondergaan.
Het kon he:p
Als jij 3 cm kleiner was, kon je genieten van bepaalde voordelen gegeven door de staat:p

lantaarnpaal zei:
nee niks extreem hier eigenlijk. 1m69
Hangt er ook vanaf met wie je u omringt. Soms zit ik tussen gigantische kerels en dan valt het wel op.

Volgens mij ligt het vooral aan onze afkomst (allebei italiaans).

ok. Is idd niet echt extreem, maarja, valt natuurlijk wel op.

J.F.

Legacy Member
Timmeke zei:
Maar meeste kinderen worden groter dan hun ouders:p
En vaak laten ouders hun kinderen dan toch medicatie nemen of zelfs een operatie ondergaan.
Het kon he:p
Als jij 3 cm kleiner was, kon je genieten van bepaalde voordelen gegeven door de staat:p



ok. Is idd niet echt extreem, maarja, valt natuurlijk wel op.

Haha nee, ma we zijn allemaal wel klein bij ons in de familie.

@lantaarnpaal: Nu ben ik echt benieuwd of gij dat was :D

Timmeke

Legacy Member
J.F. zei:
Haha nee, ma we zijn allemaal wel klein bij ons in de familie.

@lantaarnpaal: Nu ben ik echt benieuwd of gij dat was :D

pakt u ne lange, dan kunt ge breken met de familietraditie :unsure:
Studeren jullie hetzelfde dan?
Hij zal u wel herkennen dan!

lantaarnpaal

Legacy Member
Timmeke zei:
pakt u ne lange, dan kunt ge breken met de familietraditie :unsure:
Studeren jullie hetzelfde dan?
Hij zal u wel herkennen dan!

1 vak gemeenschappelijk denk ik

J.F. zei:
@lantaarnpaal: Nu ben ik echt benieuwd of gij dat was :D

awel ja ik was da rechts van die 2 blonden en links van die kerel in oranje

Lolplayer

Legacy Member
coldplayke zei:
Ja, dat hangt van uw motivatiebrief af he :p Het lijkt me logisch en ook eerlijk dat iemand met een betere motivatiebrief het onderwerp wel krijgt, boven iemand anders.

Motivatiebrief ?

Dafuck ?

Cadiuro

Legacy Member
Lol ne maat van mij opt feestje was gisteren echt verbaasd hoeveel groot volk daar rondliep; de gemiddelde lengte in Geografie (twas een Merkatorfeestje) is echt wel groot, ligt denk ik boven 1m85 (voor de kerels).

AmandaH

Legacy Member
Ik voelde mij donderdag ook klein tijdens een labo in de namiddag :p ik ben 1m85 maar er waren veel mannen die 1m88, 1m90, 1m92, 1m86 enz waren.

glashelder

Legacy Member
Ik moet eens met J.F. afspreken, dan voel ik mij ook eens groot :unsure: (1m60 hier.)

Lantaarnpaal vind ik trouwens niet zó klein (denk ik), maar da's misschien omdat mijn pa ook niet zo groot is, en 't lief van mijn zus ook niet dus ik ben daar wat al aan gewend :p 'k Vind het niet uitzonderlijk of zo.

J.F.

Legacy Member
glashelder zei:
Ik moet eens met J.F. afspreken, dan voel ik mij ook eens groot :unsure: (1m60 hier.)

Lantaarnpaal vind ik trouwens niet zó klein (denk ik), maar da's misschien omdat mijn pa ook niet zo groot is, en 't lief van mijn zus ook niet dus ik ben daar wat al aan gewend :p 'k Vind het niet uitzonderlijk of zo.

Haha :D maar ik moet wel zeggen, laatste keer dat ik echt fatsoenlijk gemeten werd was in het CLB in het derde middelbaar en toen zeiden ze 1m48 en dat ik niet meer ging groeien :( dus ik ga daar vanuit. Maar kan zijn dat ik ondertss mss wel 5cm groter ben ofzo, maar ik weet het gewoon niet :p ochja, veel maakt het ook niet uit. Da's schattig :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Ja ma ja, int CLB in 5e middelbaar ofzo zegden ze dat ik 1m85 ging worden tegen dat ik volgroeid was, en ik zit intussen al aan 1m94 :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan