Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.F. zei:Ik ben 1m48, go figurelantaarnpaal (als hij da was) vond ik nie persé klein, gewoon kleiner dan de gemiddelde jongen.
nee mijn ouders zijn ook klein (mama 1m59 en papa 1m67 ofzo). Daarom ook dat ik die jongen ook nie zo speciaal klein vond, ma wrs vindt iemand anders da wel een dwerg ofzo


Timmeke zei:1m48 is idd wel heel klein.
Heb je vroeger dan medicatie gekregen om toch nog proberen groter te worden of?
Maarja, kleiner dan de gemiddelde jongen, niks "extreem" dus.
J.F. zei:Ma jong, waarom moet daar altijd zo een of andere vreemde reden achter zittennee mijn ouders zijn ook klein (mama 1m59 en papa 1m67 ofzo). Daarom ook dat ik die jongen ook nie zo speciaal klein vond, ma wrs vindt iemand anders da wel een dwerg ofzo
![]()
![]()



lantaarnpaal zei:nee niks extreem hier eigenlijk. 1m69
Hangt er ook vanaf met wie je u omringt. Soms zit ik tussen gigantische kerels en dan valt het wel op.
Volgens mij ligt het vooral aan onze afkomst (allebei italiaans).
Timmeke zei:Maar meeste kinderen worden groter dan hun ouders
En vaak laten ouders hun kinderen dan toch medicatie nemen of zelfs een operatie ondergaan.
Het kon he
Als jij 3 cm kleiner was, kon je genieten van bepaalde voordelen gegeven door de staat
ok. Is idd niet echt extreem, maarja, valt natuurlijk wel op.

J.F. zei:Haha nee, ma we zijn allemaal wel klein bij ons in de familie.
@lantaarnpaal: Nu ben ik echt benieuwd of gij dat was![]()

Timmeke zei:pakt u ne lange, dan kunt ge breken met de familietraditie
Studeren jullie hetzelfde dan?
Hij zal u wel herkennen dan!
J.F. zei:@lantaarnpaal: Nu ben ik echt benieuwd of gij dat was![]()
coldplayke zei:Ja, dat hangt van uw motivatiebrief af heHet lijkt me logisch en ook eerlijk dat iemand met een betere motivatiebrief het onderwerp wel krijgt, boven iemand anders.
Lolplayer zei:Motivatiebrief ?
Dafuck ?
(1m60 hier.)
'k Vind het niet uitzonderlijk of zo.glashelder zei:Ik moet eens met J.F. afspreken, dan voel ik mij ook eens groot(1m60 hier.)
Lantaarnpaal vind ik trouwens niet zó klein (denk ik), maar da's misschien omdat mijn pa ook niet zo groot is, en 't lief van mijn zus ook niet dus ik ben daar wat al aan gewend'k Vind het niet uitzonderlijk of zo.
maar ik moet wel zeggen, laatste keer dat ik echt fatsoenlijk gemeten werd was in het CLB in het derde middelbaar en toen zeiden ze 1m48 en dat ik niet meer ging groeien
dus ik ga daar vanuit. Maar kan zijn dat ik ondertss mss wel 5cm groter ben ofzo, maar ik weet het gewoon niet
ochja, veel maakt het ook niet uit. Da's schattig 