davidson1
Legacy Member
Hoi,
Ik denk eraan om volgend jaar op erasmus te gaan, nu wou ik wel graag weten of dit wel zo een goede keuze is vanuit carrière/studie punt.
Ik zou het zeker graag willen doen maar zou ook willen weten welke meerwaarde zo een Erasmus juist is.
Is het ook waar dat zo een Erasmus makkelijker is ? (ze laten je er sneller door
)
Btw het gaat over Ingenieurswetenschappen : Chemische ingenieurs toepassingen (liefst in een Scandinavisch land zoals zweden of noorwegen)
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Ik denk eraan om volgend jaar op erasmus te gaan, nu wou ik wel graag weten of dit wel zo een goede keuze is vanuit carrière/studie punt.
Ik zou het zeker graag willen doen maar zou ook willen weten welke meerwaarde zo een Erasmus juist is.
Is het ook waar dat zo een Erasmus makkelijker is ? (ze laten je er sneller door
)Btw het gaat over Ingenieurswetenschappen : Chemische ingenieurs toepassingen (liefst in een Scandinavisch land zoals zweden of noorwegen)
Alvast bedankt voor jullie reacties !