Apocalypticah_
Legacy Member
dag allen
Ik heb gesolliciteerd op een functie bij de Vlaamse Overheid. Ik kreeg net een mailtje dat ik weerhouden ben voor een selectietest volgende week dinsdag, die 3 uur in beslag zal nemen.
Iemand die dit ooit gedaan heeft? Is dit een soort IQ - test ? Kan ik me daar op een bepaalde manier op voorbereiden ?
Bedankt alvast
Vriendelijke groet
Ik heb gesolliciteerd op een functie bij de Vlaamse Overheid. Ik kreeg net een mailtje dat ik weerhouden ben voor een selectietest volgende week dinsdag, die 3 uur in beslag zal nemen.
Iemand die dit ooit gedaan heeft? Is dit een soort IQ - test ? Kan ik me daar op een bepaalde manier op voorbereiden ?
Bedankt alvast
Vriendelijke groet