Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Expressionisme en Impressionisme niet uit elkaar kunnen houden :doh:

Morrissey

Legacy Member
Economie was goed denk ik, zeker niet simpel, maar wel relatief goed.

Morgen Engels, NIKS doen :love:.

_ns_

Legacy Member
Morgen geschiedenis als laatste, nog ffkes doorbijten dus.

't Is mondeling, maar kga niet in kostuum, anders moet ik mij weer omkleden. Daarbij, da mens is zelf altijd als een schaap verkleed :').

LegalExperience

Legacy Member
ik quote mijn leerkracht Frans: '' U Frans trok op niks ma u literatuur was perfect '' :D klikt positief nee? :p

En morgen mijn laatste examen in het middelbaar ^^

Burntfaceman

Legacy Member
LegalExperience zei:
ik quote mijn leerkracht Frans: '' U Frans trok op niks ma u literatuur was perfect '' :D klikt positief nee? :p

En morgen mijn laatste examen in het middelbaar ^^

Oh man, ik had zo'n chance bij mijn vragen over franse literatuur :D

Baats

Legacy Member
Ging wederom perfect :)

Ik moest ook nog iets vertellen over 'Het Parfum', die leerkracht haar hoofd was geniaal toen ik zei dat ik op een bepaald moment medelijden/respect kon opbrengen voor de moordenaar. Eens uitgelegd, gaf ze mij wel gelijk ;) Ziet er goed uit dus!

Th1x4nG

Legacy Member
Natuurwetenschappen was best ok, nog wel den dommerik uitgehangen ergens en het deel biologie ni te veel moeite gedaan maja. Gisteren rond elf uur 's avonds pas mijn boostje gevonden, was wel 2 uur eer ek in mijn bed lag ja >_>
Ik ooooooooooown fysica wel :D

Morgen geschiedenis, en da's écht vééééééééééél dus kzie het voor vandaag ni goe zitten. De laatste loodjes wegen het zwaarst? :unsure:

Sargerash

Legacy Member
Geschiedenis en Frans vandaag was beide een kleine ramp denk ik :P Morgen nog Nederlands en fysica, dan feestje:) Khoop wel dat ze morgen goed zijn, andere klas had vndg Nederlands, 9 blz aan meerkeuzevragen en 9 blz aan open vragen... Schijnt dat ze echt ALLES gevraagd heeft :P

Nooby4Ever

Legacy Member
Ik heb precies che wat onderschat, ik zit op 1/5 van de cursus atm :eek:

Boedie

Legacy Member
Heel het jaar niet opgelet bij informatica. Morgen moet ik dan eens da examen proberen maken. Tzal wel bijster gemakkelijk zijn voor de meesten maarja...

Dan maar op Frans goeie punten halen hé morgen..


:sad:

Baats

Legacy Member
Bah, morgen Duits mondeling. Toch al enkele zinnetjes voorbereiden best. Iemand die goed Duits kan hier?

Trebby

Legacy Member
Baats zei:
Bah, morgen Duits mondeling. Toch al enkele zinnetjes voorbereiden best. Iemand die goed Duits kan hier?

Wij mochten destijds een tekstje aflezen en dat was genoeg voor haar. Alezja, destijds.. ben maar 3 jaar afgestudeerd :D

Nooby4Ever

Legacy Member
pff motivatie 0, had precies het gevoel dat vandaag laatste examen was :sad:

Ben er nog niet eens 1x door gegaan :(

Tibokio

Legacy Member
LegalExperience zei:
ik quote mijn leerkracht Frans: '' U Frans trok op niks ma u literatuur was perfect '' :D klikt positief nee? :p

En morgen mijn laatste examen in het middelbaar ^^

Haha, wie zei dat? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan