Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alexat zei:proficiat! ik weet het morgen om half 12...![]()
.Nooby4Ever zei:iedereen weet dat zo snel, ik moet wachten tot de 29 voor ik het weet. Ik moet dan naar school gaan, ze vertellen wat ge hebt en dan 'avonds met u ouder kunde u rapport gaan halen.
Wij weten het volgende week dinsdag ook pas hoor, heeft daar niets mee te zien volgens mij.smitske zei:6de jaar hé, best zo snel mogelijk zoda we kunne inschrijve bij unief.
ad:Aprella zei:aaaagh stress... more weet ek of ik men diploma haal of niet....
Hopelijk wel en geen herexamens want kmoet eventueel een kot gaan zoekenen kwil geen crappy kot
Fireflies zei:Mondeling om 10 na 1, dat zit ge toch lang met de stress ze.
Nuja, hier bellen ze morgen moest je een C hebben, maar die kans is nihiel. Ik had geen enkel tekort met kerstmis, op mijn 2 mondelinge examens met pasen had ik 70% en de meeste examens nu zijn relatief goed gegaan, op Nederlands na misschien.
.
.Ik dacht al dat ik de enige was die nog niet gedaan hadBaats zei:Mondelinge examens om 4u zijn zo beu -.-
Straks en morgen nog eentje..


