Furiez
Legacy Member
evil_konijn zei:Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen![]()
Bij mij is dat toch niet het geval. Hoger onderwijs > middelbaar, op praktisch alle vlakken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen![]()
MisterX334 zei:Zit ook in mijn laatste jaar en zal zeker en vast blij zijn als ik mijn laatste examens van het middelbaar heb afgelegd. Op naar het hoger onderwijs!

evil_konijn zei:Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen![]()

Saywhat? Die examenperiodes in het middelbaar dat was al vakantie, de dag voor het examen max 2 uurkes leren en da was gedaan. Nu zijn da ganse dagen, ik zal er niet rap fan van worden.DéWé zei:Relatief, ik heb liever blok aan de unief dan vroeger examenperiodes in het middelbaar![]()
bumba007 zei:Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )
Vandaag aarskunde en esthetica :
kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak
Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb
al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben
bumba007 zei:Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )
Vandaag aarskunde en esthetica :
kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak
Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb
al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben
bumba007 zei:Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )
Vandaag aarskunde en esthetica :
kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak
Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb
al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben
Oij zei:Morgen het eerste, godsdienst. Rustige start dus.
Hiapoe zei:Eerste vraag: "Wat is er na de dood?"
Tweede vraag: "Waarom leven wij?"
Derde vraag: "Beschrijf de hel en geef 3 voorbeelden van hoe kan je vermijden om er terecht te komen?"


evil_konijn zei:Saywhat? Die examenperiodes in het middelbaar dat was al vakantie, de dag voor het examen max 2 uurkes leren en da was gedaan. Nu zijn da ganse dagen, ik zal er niet rap fan van worden.
bumba007 zei:Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )
Vandaag aarskunde en esthetica :
kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

SVW zei:Lol, 20 pagina's. In de hogeschool/unief is da den index![]()
Aaaa yeaaa AAA YEAaaa biatch AAA yEAAA 