Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furiez

Legacy Member
evil_konijn zei:
Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen :p

Bij mij is dat toch niet het geval. Hoger onderwijs > middelbaar, op praktisch alle vlakken.

MisterX334

Legacy Member
Zit ook in mijn laatste jaar en zal zeker en vast blij zijn als ik mijn laatste examens van het middelbaar heb afgelegd. Op naar het hoger onderwijs!

Balsaus

Legacy Member
MisterX334 zei:
Zit ook in mijn laatste jaar en zal zeker en vast blij zijn als ik mijn laatste examens van het middelbaar heb afgelegd. Op naar het hoger onderwijs!

Ola , gij zijt precies ook veel blijven zitten , volgens uw profiel zijt ge 25 :p

DéWé

Legacy Member
evil_konijn zei:
Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen :p

Relatief, ik heb liever blok aan de unief dan vroeger examenperiodes in het middelbaar :)

Utred

Legacy Member
DéWé zei:
Relatief, ik heb liever blok aan de unief dan vroeger examenperiodes in het middelbaar :)
Saywhat? Die examenperiodes in het middelbaar dat was al vakantie, de dag voor het examen max 2 uurkes leren en da was gedaan. Nu zijn da ganse dagen, ik zal er niet rap fan van worden.

bumba007

Legacy Member
Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )

Vandaag aarskunde en esthetica :

kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb







al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben

Baats

Legacy Member
bumba007 zei:
Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )

Vandaag aarskunde en esthetica :

kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb

al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben


Quoting epic post
:')

deathsythe

Legacy Member
bumba007 zei:
Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )

Vandaag aarskunde en esthetica :

kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb







al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben

Oh nee 20 pagina's?

drxero

Legacy Member
bumba007 zei:
Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )

Vandaag aarskunde en esthetica :

kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb







al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben

whooo! De volle 20 blz! SCHANDE!!!!!!

Hiapoe

Legacy Member
Oij zei:
Morgen het eerste, godsdienst. Rustige start dus.

Eerste vraag: "Wat is er na de dood?"
Tweede vraag: "Waarom leven wij?"
Derde vraag: "Beschrijf de hel en geef 3 voorbeelden van hoe kan je vermijden om er terecht te komen?"

Oij

Legacy Member
Hiapoe zei:
Eerste vraag: "Wat is er na de dood?"
Tweede vraag: "Waarom leven wij?"
Derde vraag: "Beschrijf de hel en geef 3 voorbeelden van hoe kan je vermijden om er terecht te komen?"

Was het maar zo.:p

*Christendom
*Islam
*Boeddhisme
*Jodendom
*Geloof en wetenschap

:unsure:

moustii

Legacy Member
Waarom hebbe die van het hoger altijd de neiging om het middelbaar af te doen als 2 keer niets mss is het zo maar moet da da dan zo vaak herhaald worden.(dingen als "Lol, 20 pagina's. In de hogeschool/unief is da den index") ? Iedereen int middelbaar weet dat jullie meer moeten leren dan ons maar dan moete toch nie alles int belachelijke kome trekke me jullie superioriteitsgevoel.

of doen jullie da gwn om jullie eige ego wa op te krikke.

DéWé

Legacy Member
evil_konijn zei:
Saywhat? Die examenperiodes in het middelbaar dat was al vakantie, de dag voor het examen max 2 uurkes leren en da was gedaan. Nu zijn da ganse dagen, ik zal er niet rap fan van worden.

Buh, ik kon mij vroeger niet echt motiveren om daar voor te studeren dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Nu heb ik tenminste vakken die mij wat interesseren...



bumba007 zei:
Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )

Vandaag aarskunde en esthetica :

kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

KTA Willebroek? Vissers voor wisk en aardrijskunde examen woordjes invullen? :)

fcberke

Legacy Member
al die stomme klote kleine vakjes die mij geen reet boeien

en kheb al gedaan: maandag:wiskunde en dinsdag:economie morgen chemie :sop:

wel nog 2 uur studie voor examen

Tibokio

Legacy Member
Pff, Nederlands is saai om te leren...

Die schrijvers als Bertold Brecht, Dostojewski, Beckett, enz.. boeien mij wel nog, maar het kan me echt niet schelen hoe dialect is ontstaan of wat de verschillende fases zijn waarin een baby taal leert :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan