Eev.
Legacy Member
Hey mensen!
*Ik wil graag verder studeren, maar ik weet niet goed wat.
Een van de studierichtigen die ik mssn graag zou doen is fotografie.
Maar ik ben bang dat dit te moeilijk zou zijn. En misschien te ingewikkeld of te langdradig om het 3 jaar te doen. Ik weet ook niet echt of je al ervaring hier in moet hebben enzo. En welke vakken?
Kan iemand mij meer informatie geven hierover?
Of zijn er mensen die fotografie studeren of die dit gevolgd hebben?
*naast fotografie ben ik ook geïntrsd in reizen, film, foto, schrijven, dieren,..
maar journalistiek wil ik liever niet doen. En toerisme heb ik geprobeerd maar ik ben er mee gestopt. Wat me echt niet ligt is frans, bureauwerk,..
Kan iemand mij helpen?
Dankje
Groetjes,
xx
*Ik wil graag verder studeren, maar ik weet niet goed wat.
Een van de studierichtigen die ik mssn graag zou doen is fotografie.
Maar ik ben bang dat dit te moeilijk zou zijn. En misschien te ingewikkeld of te langdradig om het 3 jaar te doen. Ik weet ook niet echt of je al ervaring hier in moet hebben enzo. En welke vakken?
Kan iemand mij meer informatie geven hierover?
Of zijn er mensen die fotografie studeren of die dit gevolgd hebben?
*naast fotografie ben ik ook geïntrsd in reizen, film, foto, schrijven, dieren,..
maar journalistiek wil ik liever niet doen. En toerisme heb ik geprobeerd maar ik ben er mee gestopt. Wat me echt niet ligt is frans, bureauwerk,..
Kan iemand mij helpen?
Dankje
Groetjes,
xx
x