ik denk dat je niet goed weet wat nucleaire geneeskunde is:
Nucleaire geneeskunde - Wikipedia. Da's een specialisme dat dus heel belangrijk is in de burgerij. Ingewikkelde ziektebeelden en diagnosen moeten adhv nucleaire technieken worden gesteld. Ziektebeelden die niet specifiek meer zullen voorkomen bij militairen.
Jij lijkt te denken aan atoombommen, stralingsziekten, etc. Kweet nie of een leger als belgië daar veel tijd/geld/middelen in wil steken, en dan nog lijkt mij dat meer iets voor kwenie internisten (oncologen bv.)?
Er is niet echt een specialisme dat zich 24/7 met stralingsziekte bezighoudt.