Cpt. Awesome
Legacy Member
Iemand die wat meer info heeft over GMD - Multimediaproductie: ProDUCE??
Is het creatief zijn een belangrijk punt? Zijn er veel individuele (of groeps-) werken?
Het tekenen in enkel in het eerste semester las ik, dat stelt al gerust. Zijn er nog van die 'creatievere' kanten aan de opleiding?
En het programmeren zelf, leer je daar nuttige dingen of enkel een kleine basis waar je op zich niet zoveel mee bent..?! En zoja, welke programmeertalen? Ik zou in de vakantie nu al eens een kijken nemen dan, als ik eens niets te doen heb.
Thanks
-Nicolas
Is het creatief zijn een belangrijk punt? Zijn er veel individuele (of groeps-) werken?
Het tekenen in enkel in het eerste semester las ik, dat stelt al gerust. Zijn er nog van die 'creatievere' kanten aan de opleiding?
En het programmeren zelf, leer je daar nuttige dingen of enkel een kleine basis waar je op zich niet zoveel mee bent..?! En zoja, welke programmeertalen? Ik zou in de vakantie nu al eens een kijken nemen dan, als ik eens niets te doen heb.
Thanks
-Nicolas

En dat werkte wel allemaal he
Maar het is idd niet echt optimaal XD