K0RNMA5T3S
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zit in het laatste jaar hogeschool in Brugge.
Zoals gewoonlijk moeten alle studenten hier een eindwerk schrijven.
Dit eindwerk is niet vlot verlopen en ik zal hier zeker niet voor slagen.
Ik had de opdracht van het eindwerk volledig verkeerd verstaan en heb zo dus ook een totaal verkeerd onderwerp gekozen.
Ik heb dit veel te algemeen aangepakt ipv een probleemstelling uit te werken.
Nu had ik de vraag hoe het zit met tweede zit voor eindwerken.
Moet ik dan tijdens de zomervakantie een nieuw eindwerk schrijven met hetzelfde onderwerp, of mag ik een andere kiezen?
alvast bedankt!
Mvg,
K0RNMA5T3S
Ik zit in het laatste jaar hogeschool in Brugge.
Zoals gewoonlijk moeten alle studenten hier een eindwerk schrijven.
Dit eindwerk is niet vlot verlopen en ik zal hier zeker niet voor slagen.
Ik had de opdracht van het eindwerk volledig verkeerd verstaan en heb zo dus ook een totaal verkeerd onderwerp gekozen.
Ik heb dit veel te algemeen aangepakt ipv een probleemstelling uit te werken.
Nu had ik de vraag hoe het zit met tweede zit voor eindwerken.
Moet ik dan tijdens de zomervakantie een nieuw eindwerk schrijven met hetzelfde onderwerp, of mag ik een andere kiezen?
alvast bedankt!
Mvg,
K0RNMA5T3S
