Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denkimi zei:er is natuurlijk ook een ook (gemakkelijkere) omweg om hogerop te geraken.
ga in de politiek, daar heb je geen diploma of vakkennis voor nodig. eenmaal ge hoog genoeg opgeklommen zijt kunt ge overstappen naar het bedrijfsleven.
vinnie1919 zei:Iedereen zo streng voor een 17-jarige.
De broer van mij vriendin is ook zo oud, die heeft ook nog een raar wereldbeeld...
ocharme da manneke (of vrouwke)
Duidelijk een troll, de enigste manager dat gij gaat worden met uw CV is "floor manager", kuisvrouw dus.Jenskee zei:Hallo,
Eerst even mijn situatie uitleggen. Ik ben al veel van studierichting veranderd en ben nu bezig met zelfstudie Aso voor de examencommissie.
Nu heb ik volgende maand examen en ik weet al bijna zeker dat ik er zeker niet voor alle vakken door zal zijn.
Volgende week word ik 18 en daarom ben ik zowat aan het twijfelen.
Liefst van al wil ik een redelijk goed betaalde job richting management ofzo. Nu vond ik de volgende cursus via VDAB:
Session Expired
Zou dit mij naar het hoger management helpen of is dit niet realistisch. Er staat dat er geen voorkennis nodig is, maar wat is de waarde hiervan.
En zijn er eventueel andere mogelijkheden om snel aan een hoge job te geraken?
Bedankt voor de antwoordjes,
Jenske
Steve StevaertMrKend54l zei:Politiek geen diploma voor nodig? You mad bro? XD bijna alle politiekers hebben universitaire studies gedaan.
Steve Stevaert - WikipediaMrKend54l zei:Politiek geen diploma voor nodig? You mad bro? XD bijna alle politiekers hebben universitaire studies gedaan.
MrKend54l zei:Politiek geen diploma voor nodig? You mad bro? XD bijna alle politiekers hebben universitaire studies gedaan.


vinnie1919 zei:Iedereen zo streng voor een 17-jarige.
De broer van mij vriendin is ook zo oud, die heeft ook nog een raar wereldbeeld...
ocharme da manneke (of vrouwke)
Jenskee zei:Ik ben al veel van studierichting veranderd en ben nu bezig met zelfstudie Aso voor de examencommissie. Nu heb ik volgende maand examen en ik weet al bijna zeker dat ik er zeker niet voor alle vakken door zal zijn.
?????Iemand zei:Probeer een universitaire richting te volgen met zekere waarde.

Hawk zei:?????![]()
Waarom? Het gaat om een concrete vraag van een concreet persoon.Iemand zei:Ik geef een algemene stelling.
Nee, maar het beloofd niets goeds.Iemand zei:Los daarvan is sukkelen in het middelbaar geen automatisch falende universitaire loopbaan.
