Archief - Hoe zijn de examens geweest?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe zijn uw examens geweest?


  • Totaal aantal stemmers
    394
  • Opiniepeiling gesloten.

Avondland

Legacy Member
spray-bunny zei:
Proficiat! Al een job op het oog?

Wellicht journalistiek, maar ik ga eens horen voor een doctoraat denk ik (17/20 op een masterverhandeling opent nl. deuren).

spray-bunny

Legacy Member
Avondland zei:
Wellicht journalistiek, maar ik ga eens horen voor een doctoraat denk ik (17/20 op een masterverhandeling opent nl. deuren).
Doctoraat proberen en dan kunt ge nog altijd schrijven he:).

Tha_nOn

Legacy Member
1e Master theoretische en experimentele psychologie: geslaagd (totaal iets van 73,4 % ofzo, zo dicht bij grote verdorie! das dankzij een kakexamen waar ik maar een 10 op heb gehad, maar kom geen tweedezit dusja)

[TFT]Poky

Legacy Member
2e master geneeskunde 1e zit, waar gaan we da geschreven hebben :)

Torche

Legacy Member
Afgestudeerd als master in de toegepaste geologie en mineralogie met onderscheiding. :applause:

f_dieleman

Legacy Member
Ironpole zei:
Het zijn er dus twee geworden... Dien ene die ik had verwacht heb ik een 7 van. Maar ik ben ook nog van statistiek gebuisd (best zwaar). Totaal onverwacht. :( Morgen eens op de feedback zien wat er gebeurd is.
Al bij al is de tweede zit nog te doen. Ik heb er zicht op. Maar ik weet dat het eerste jaar echt wel zwaar is en vanaf dat ik daardoor ben dat ik gelanceerd ben. Dus voor den tweede zit nu alles op alles zetten!

Mijn broer is nu afgestudeerd van burgerlijk, 90% en 19/20 op zijn thesis. Wat ne zot! Deftige punten om inderdaad te doctoreren. :)

Ik wil je niet bang maken, maar het is niet dat het tweede jaar plots makkelijker wordt, je wordt efficiënter, maar als je er in het eerste jaar 5 herexamens hebt, zal je waarschijnlijk met dezelfde inzet er in het tweede weer hebben. (daarom geen 5 wel)

Welke heb je trouwens?

Ironpole

Legacy Member
f_dieleman zei:
Ik wil je niet bang maken, maar het is niet dat het tweede jaar plots makkelijker wordt, je wordt efficiënter, maar als je er in het eerste jaar 5 herexamens hebt, zal je waarschijnlijk met dezelfde inzet er in het tweede weer hebben. (daarom geen 5 wel)

Welke heb je trouwens?

Wiskundige basistechniek, Analyse I en II, Scheikunde en Statistiek.

_DKsissor_

Legacy Member
1 herexamen in 3de bachelor Informatica.
Een projectvak waar precies de helft van ons jaar op gebuisd is (met een 9...) maarja als zij idioot willen doen mogen ze van mij =)=)=).... paar daagskes prullen eraan en dat zal wel in orde zijn.

Open Mind

Legacy Member
Afgestudeerd als Bachelor Elektronica-ICT afstudeerrichting ICT met onderscheiding
nie genoeg voor grote onderscheiding waar ik wel op gehoopt had; bij sommige van mijn punten heb ik wel vragen maar ik ga er niet op in gaan bij mijn docenten.

Nu verder gaan als schakelstudent naar industriële wetenschappen. Wel een beetje schrik als ik van voorgangers hoor, hoe ze schakelstudenten behandelen :help:

ClayDavis

Legacy Member
Lolz 15/20 op mijn thesis

terwijl ik er eigenlijk niks bijzonder aan vond

Alsook 1 tweede zit 7/20, dan ben ik afgestudeerd en op naar de Vlerick

Ik kan in 2e zit zelfs onderscheiding halen, toont eigenlijk al aan dat onderscheiding niet veel voorstelt

freakykiller

Legacy Member
A'tje, en zo het einde van het 6de middelbaar :) Had gehoopt op 83 maar het werd 81 (niet echt voorbereid laatste examenperiode). Nuja ik mag blij zijn, volgend jaar zal ik die cijfers denk'k niet meer halen

tgc_9012

Legacy Member
2e bachelor rechten, lichte tweede zit (3 vakken). Komt wel in orde :)
(10 voor boekhouden :D)

SharkyXTS

Legacy Member
Master Informatica, geslaagd met onderscheiding. 2% te kort voor grote verdorie :(.

tom1

Legacy Member
Chemische analysetechnieken: 15/20
Procestechniek: 12/20
Reactiekinetiek en reactoren: 19/20
Milieutechnologie: 13/20
Levensmiddelenchemie: 12/20
Bachelorproef: 15/20

I like!

LeSec

Legacy Member
Hah overal op door met een 20 op inwendig evenwicht 2 als uitschieter, in totaal net geen grote onderscheiding dankzij da fucking kutgroepswerk waar ik maar 10 op heb :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan