spray-bunny
Legacy Member
Inspector Monkfish zei:Spray, doe je dit aan de Hogent?
Ja, Hogent Mercator. Gij zit daar dan ook veronderstel ik?
Proficiat! Al een job op het oog?Avondland zei:Master in de geschiedenis met onderscheiding (74%).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inspector Monkfish zei:Spray, doe je dit aan de Hogent?
Proficiat! Al een job op het oog?Avondland zei:Master in de geschiedenis met onderscheiding (74%).
spray-bunny zei:Proficiat! Al een job op het oog?
Doctoraat proberen en dan kunt ge nog altijd schrijven heAvondland zei:Wellicht journalistiek, maar ik ga eens horen voor een doctoraat denk ik (17/20 op een masterverhandeling opent nl. deuren).
.Ironpole zei:Het zijn er dus twee geworden... Dien ene die ik had verwacht heb ik een 7 van. Maar ik ben ook nog van statistiek gebuisd (best zwaar). Totaal onverwacht.Morgen eens op de feedback zien wat er gebeurd is.
Al bij al is de tweede zit nog te doen. Ik heb er zicht op. Maar ik weet dat het eerste jaar echt wel zwaar is en vanaf dat ik daardoor ben dat ik gelanceerd ben. Dus voor den tweede zit nu alles op alles zetten!
Mijn broer is nu afgestudeerd van burgerlijk, 90% en 19/20 op zijn thesis. Wat ne zot! Deftige punten om inderdaad te doctoreren.![]()
f_dieleman zei:Ik wil je niet bang maken, maar het is niet dat het tweede jaar plots makkelijker wordt, je wordt efficiënter, maar als je er in het eerste jaar 5 herexamens hebt, zal je waarschijnlijk met dezelfde inzet er in het tweede weer hebben. (daarom geen 5 wel)
Welke heb je trouwens?
Ironpole zei:Wiskundige basistechniek, Analyse I en II, Scheikunde en Statistiek.

f_dieleman zei:4 dus.![]()

