Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gekke_Koerd zei:Afwasser resto (student)
7€/u.
Ik heb maten die in de horeca werken die rond de 9-10 per uur zitten maar soms wel met een flinke fooi kunnen thuiskomen (opdienen op feestjes)joshetei zei:Damn wat een hongerloon(kzie dat je 20 bent), vooral omdat afwassen niet echt iets is waar je veel fooi gaat krijgenIk heb maten die in de horeca werken die rond de 9-10 per uur zitten maar soms wel met een flinke fooi kunnen thuiskomen (opdienen op feestjes)

e.House zei:via interim ook eens een paar dagen gaan afwassen. Was iets van 10,5 euro, en gratis frisdrank en warm middageten.Plezant werk.

Gekke_Koerd zei:Afwasser resto (student)
7€/u.
Ik (toch) mag wel zowat mijn uren kiezen. Ik kan bv om 10 's morgens beginnen en 23.30 stoppen. Alles is toch in het zwart. Wanneer er feesten zijn bijvoorbeeld ga ik pas om 18u en ga ik naar huis rond een uur of 4 's morgens.
De hulpkok krijgt 8,50 (jonge kerel van 23). Mijn collega afwasser is rond de 45 en verdient 9,30.
. Ik sta dan liever 7u36 in't fabriek aan 12 euro per uur ze. Minder lang werken aan bijna het dubbele. Gij verdient mss meer als ge echt veel dagen zou doen, maar ge hebt dan wel bijna het dubbel in uren gedaan...