GCLY
Legacy Member
Hoi
Als studente master in de Bedrijfskunde moet ik dit jaar mijn thesis afwerken.
Je weet misschien uit eigen ervaring dat niet iedereen zo staat te springen om een vragenlijst in te vullen.
Daarom heb ik ieders hulp meer dan nodig!!!
Je mag dus gerust deze enquête ook laten invullen door uw echtgeno(o)t(e), dochter/zoon, buur,...
De link: https://www.vub.ac.be/survey/index.php?sid=44355&lang=nl
alvast een dikke DANK U WEL!!!
:applause:
Als studente master in de Bedrijfskunde moet ik dit jaar mijn thesis afwerken.
Je weet misschien uit eigen ervaring dat niet iedereen zo staat te springen om een vragenlijst in te vullen.
Daarom heb ik ieders hulp meer dan nodig!!!
Je mag dus gerust deze enquête ook laten invullen door uw echtgeno(o)t(e), dochter/zoon, buur,...
De link: https://www.vub.ac.be/survey/index.php?sid=44355&lang=nl
alvast een dikke DANK U WEL!!!
:applause:

