mseker7353
Legacy Member
Dag,
ik volg nu wetenschappen-wiskunde 6u en twijfel tussen industrieel of burgerlijk ingenieur. Mijn punten voor wetenschappen zijn behoorlijk goed, allemaal rond 75 %. Ik weet niet of ik burgerlijk zou aankunnen en heb hierbij dringend hulp nodig.
Stel als je ir doet ben je pas om +-17.30 op kot, je moet nog eten klaarmaken en nog vanalles... Stel dat je om 19 u begint met leren. Hoe lang moet je leren en kunt gij dit volhouden. Ik ben bang dat ik geen vrije tijd meer zal hebben.
ik volg nu wetenschappen-wiskunde 6u en twijfel tussen industrieel of burgerlijk ingenieur. Mijn punten voor wetenschappen zijn behoorlijk goed, allemaal rond 75 %. Ik weet niet of ik burgerlijk zou aankunnen en heb hierbij dringend hulp nodig.
Stel als je ir doet ben je pas om +-17.30 op kot, je moet nog eten klaarmaken en nog vanalles... Stel dat je om 19 u begint met leren. Hoe lang moet je leren en kunt gij dit volhouden. Ik ben bang dat ik geen vrije tijd meer zal hebben.

).
.
, ik denk niet dat ik nog zo'n semesters zal tegenkomen maar ik wil maar aantonen dat als je het goed aanpakt je genoeg tijd hebt)