anoniem1
Legacy Member
Ik studeer binnenkort (feb) af als ing. bouwkunde. Waar ik mijn stage gedaan heb willen ze mij een contract geven (klein bedrijf). Helaas valt de verloning mijns inziens zwaar tegen... Daar staat tegenover dat ze mij een jaar lang opleiding willen geven waarna ik kan doorgroeien.
Mijn belangrijkste vraag is echter: Mag/kan ik vergelijken met kennissen die vorig jaar (april) een contract gekregen hebben of is de jobmarkt voor ingenieurs in de bouw ingestort door de crisis? (Met andere woorden, mag ik al blij zijn als ik een job krijg?)
Gegevens:
Bruto: 2000€
Maaltijdcheques à 6euro/dag (waarvan 1 komma nog iets zelf te betalen)
13e maand
Het probleem is dat ik er zeer graag zou werken, maar als ik voor dit loon moet een auto kopen en mij verplaatsen hou ik niet veel meer over... Andere kant ga ik een goede opleiding krijgen ter plaatse om later naar werf- of projectleider door te groeien.
Ik vraag niet aan jullie: "wat moet ik beslissen". Wel of dit een "normale" verloning is op dit moment, gezien de crisis in de bouw?
Mijn belangrijkste vraag is echter: Mag/kan ik vergelijken met kennissen die vorig jaar (april) een contract gekregen hebben of is de jobmarkt voor ingenieurs in de bouw ingestort door de crisis? (Met andere woorden, mag ik al blij zijn als ik een job krijg?)
Gegevens:
Bruto: 2000€
Maaltijdcheques à 6euro/dag (waarvan 1 komma nog iets zelf te betalen)
13e maand
Het probleem is dat ik er zeer graag zou werken, maar als ik voor dit loon moet een auto kopen en mij verplaatsen hou ik niet veel meer over... Andere kant ga ik een goede opleiding krijgen ter plaatse om later naar werf- of projectleider door te groeien.
Ik vraag niet aan jullie: "wat moet ik beslissen". Wel of dit een "normale" verloning is op dit moment, gezien de crisis in de bouw?
