Straddle
Legacy Member
Ik heb een vraag over kotnet: Stel dat iemand zich inschrijft voor een academiejaar (KUL) op september en zich al uitschrijft in oktober of november. Blijft die kotnet login dan gewoon actief of wordt dit allemaal gedeactiveerd op het moment van de uitschrijving?
Dank bij voorbaat,
Straddle
Dank bij voorbaat,
Straddle