Archief - Online geld verdienen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mla

Legacy Member
vincort zei:
Inderdaad, het vergt niet alleen veel tijd, een interessant onderwerp en een grote know-how maar ook gigantisch veel talent. Nu ja, niets is onmogelijk, Bieber is het voorbeeld :)

Talent? Hoe belachelijker de filmpjes, hoe meer views/subscribers ze hebben. Kijk maar naar Keenan Cahill, Fred, ...

casualties

Legacy Member
NovaHova zei:
Get good @ poker. Dat is het enige wat je kan doen imo.

Goei advies. Verwacht geen mirakels tho. Hard werken en studeren en evalueren om ergens te geraken

xpr0g zei:
Bestaat niet, gokken blijft gokken.

hahhaha, sorry to burst your bubble son.

Don-Robo

Legacy Member
Als ge op zo'n manier makkelijk geld kunt verdienen dan zou iedereen het doen.

Kopen en verkopen via internet, een webwinkel, een nieuwe manier van reclame via internet enz..... Ik denk dat ge het in die richting zult moeten zoeken. Wees creatief. En anders fysiek werk doen.

BubbaKush

Legacy Member
xpr0g zei:
Bestaat niet, gokken blijft gokken.

Er is verschil tussen gokken en pokeren, dus gelieve niet te veralgemenen, want iedereen die als eens iets verder kijkt dan zijn neus lang is ziet in dat poker geen 100% luck is.

En anders mag je eens een goed onderbouwde stelling geven hoe het komt dat het al paar jaar dezelfde namen zijn die je steeds in de wereldtop 10-20 ziet? ;)
http://www.pokerlistings.com/poker-player
(zie daar de top 5 van pokerspelers die al meest geld gewonnen hebben in hun carriere).
Zie daar als voorbeeld Phil ivey, die kerel heeft al 5x een onderdeel in de WERELDkampioenschappen poker gewonnen voor zijn 30ste!!
5x dat ie paar duizend mensen verslaat voor zijn dertigste!

ALs je dan nog zegt dat het puur gokken is en er geen professionele spelers betaan die het voor hun beroep doen dan maak je je toch beetje belachelijk hoor!
Tenzij je hier een onderbouwde stelling kan geven waaruit blijkt dat die zoveel geluk hebben. :D

Als het toch puur gokken is dan zouden er iedere keer andere mensen winnen he, of geloof je echt dat al die winnaars zoveel "geluk" hebben dat ze iedere keer bij de top 10-20 eindigen op poker tournaments waar 1000-den mensen zich op inschrijven?! :ironic:

Dan zou je dat kunnen doortrekken naar onze lotto ook he, toch raar dat ik nog nooit een lotowinnaar gezien heb die 3-4-5-6 keer na elkaar wint :help:

Bontus

Legacy Member
Zat in dezelfde situatie in men laatste jaar op kot.
Had geen volledig lessenrooster en dus ruim veel tijd. Maar niet voor een weekendjob.

Poker was toen nog aan het opkomen, en heb daar toch mooi aan kunnen verdienen.
Verwacht geen wonderen, het is saai, stresserend, enorm fluctuerend en kan zeker zen invloed hebben op je emoties.

Achteraf gezien zou ik dus een gewone job aanraden, ... in the game of poker variance is king!

@XeSs

Legacy Member
webcam sex is idd een goed idee!!!!!!!!

hebt ge soms vriendinnen? kunt ge digital pimp worden.

KBE

Legacy Member
Kopen en verkopen lijkt mij wel nog een goed middel. Kan je zo duur ingaan als je wil.
Bv op de rommelmarkt iets kopen van amper 5 euro , doorverkopen voor stel 15 euro. Eenige nadeel is wel het kan een tijdje duren. Ik weet wel niet hoe het zit met wetten en de hoeveelheid dat je mag verkopen. Als particulier dan wel.
Ik heb zelf zo een op mijn vroeger werk gehad. Kocht een paar spullen heel goedkoop en verkocht het voor grof geld. Moet wel zeggen hij was een kenner ! Schilderijen , kopjes , beeldjes ,....

coap

Legacy Member
Ik ken het , ik wou dat er iets van job was dat ik ook kon werke wanneer ik tijd heb. Ik heb momenteel een fulltime job maar werk met vroeges en late's , en dit hangt echt af van dag tot dag. Ofwel werk ik van half8 tot 15u oftewel van 14.30u tot 22u. Soms heb ik dus echt veel vrijetijd als ik bijvoorbeeld de ene dag de vroege heb en de volgende dag de late. Maarja doordat dit geen vaste dagen zijn kan niet ergens weekend werk doen vermits dit elke maand/week verschilt :( . En ik zit nu toch tuis te sparen , doeme!

nokeyboard

Legacy Member
just act like a fucking ewhore /retard on youtube and get 9999sponsors cuz retards like to watch your 'shows'

cisv

Legacy Member
Maak een paypal account aan en vul hier alle paypal requests in (rond de €2 winst per keer, win-win)

Kingfisher

Legacy Member
Apex zei:
Maar het nadeel van een echte job is dat da moeilijk gaat in die vrije tijd die ik heb (gewoonlijk na school omdat ik nog studeer, in het weekend hou ik mij meestal met andere zaken bezig)...

Er zijn echt wel heel wat jongeren die geld verdienen op de klassieke manier op die uren: horeca, jobstudent,...

Apex zei:
Er is dus geen manier om een redelijke hoeveelheid geld te kunnen verdienen via één of andere site op een betrouwbare manier? (behave gokken, da wil ik nie doen)
redelijke hoeveelheid/één of andere site/betrouwbaar. Twee van de drie gaat wel.

Kingfisher

Legacy Member
Online beleggen (online trading) is een mogelijkheid. Maar daar moet ge voor studeren, intelligent zijn, én veel tijd en moeite in steken, en dan nog. Dus ik vrees er voor.

Zie je, geld verdienen is meestal niet eenvoudig. Zodra iets eerlijk en eenvoudig is, wordt het onmiddellijk ingenomen door andere mensen (de rappe).

brittjan

Legacy Member
Als je interesse of kennis hebt in bepaalde dingen/objecten, je hier dan verder in verdiepen. Als je dan iedere dag een uurtje de verkoopssites in het oog houd dan kom je relatief vaak koopjes tegen. Deze koopjes verkoop je dan weer door voor een normale prijs..

Succes hangt natuurlijk af van je gekozen objecten :)

Ohm

Legacy Member
Heb je goede mensenkennis? Ken je iets van fotografie? Ge dan rond op sociale netwerksites en post berichten bij bepaalde mensen dat ze een knap uiterlijk hebben en dat ze in aanmerking kunnen komen voor een fotosessie. Zeg dat je zogezegd een prof. bent die foto's maakt voor reclame en dat ze op sessie kunnen komen mits een bijdrage. Pik er voornamelijk jonge meisjes uit die denken dat ze een fotomodel zijn want die dromen toch allemaal om model te worden en dat betekent dus kassa kassa omdat ze hun droom, zogezegd, snel in vervulling zien gaan.
Ook bij jongens kun je dit toepassen maar dat ligt al iets moeilijker.
Ik spreek hier over gewone foto's, dus geen naaktfoto's.
Wel een site oprichten. Als ze het tegen hun ouders gaan zeggen kun je via u site de indruk laten opwekken dat je geen oplichter bent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan