Ragnakh
Legacy Member
Ik wou even informeren want ik heb totaal geen idee van mijn mogelijkheden.
Het zit zo:
Ik ben nu 25 jaar, woon alleen en heb al talloze jobs gehad die telkens tot niks leidden. Momenteel ben ik terug werkloos en krijg ik vaak een vriend over de vloer die DAE (Digital Arts & Entertainment) volgt in kortrijk.
Hoe meer hij over de vloer kwam, hoe geïnteresseerder dat ik eigenlijk was in die opleiding.
Helaas heb ik rekeningen en andere helse dingen te betalen en kan ik me dus niet veroorloven om zomaar de rugzak te nemen en terug naar school te beginnen gaan.
Nu heb ik vernomen dat het misschien mogelijk was via het volwassenen-onderwijs deze opleiding te volgen en er zou dan ook een degelijke maandelijkse vergoeding tegenover staan.
Ik heb er geen idee van of dit nu correct is of niet, al wat ik weet is dat ik zeer gemotiveerd ben om de DAE-opleiding te volgen maar dat ik dit niet kan zonder een vergoeding.
Vandaar mijn thread hier, ik hoop dat iemand me een beetje wegwijzer kan maken. Alvast bedankt!
Het zit zo:
Ik ben nu 25 jaar, woon alleen en heb al talloze jobs gehad die telkens tot niks leidden. Momenteel ben ik terug werkloos en krijg ik vaak een vriend over de vloer die DAE (Digital Arts & Entertainment) volgt in kortrijk.
Hoe meer hij over de vloer kwam, hoe geïnteresseerder dat ik eigenlijk was in die opleiding.
Helaas heb ik rekeningen en andere helse dingen te betalen en kan ik me dus niet veroorloven om zomaar de rugzak te nemen en terug naar school te beginnen gaan.
Nu heb ik vernomen dat het misschien mogelijk was via het volwassenen-onderwijs deze opleiding te volgen en er zou dan ook een degelijke maandelijkse vergoeding tegenover staan.
Ik heb er geen idee van of dit nu correct is of niet, al wat ik weet is dat ik zeer gemotiveerd ben om de DAE-opleiding te volgen maar dat ik dit niet kan zonder een vergoeding.
Vandaar mijn thread hier, ik hoop dat iemand me een beetje wegwijzer kan maken. Alvast bedankt!