alter ego
Legacy Member
Ik werk momenteel bij de overheid met een contract van onbepaalde duur. Ik wer er momenteel 2 jaar en 8 maanden. Ik las dat de opzegtermijn dan 3 maanden bedraagt, maar elders heb ik ook gelezen dat dit 1,5 maand is. En weer ergens anders las ik dat het 4,5 maand is.
Weet er iemand wat het exact is?
Weet er iemand wat het exact is?