Archief - Piva avondschool

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vjeeke

Legacy Member
Ik zou graag binnenkort de avondopleiding hulpkok willen aanvatten aan de piva.

Iemand ervaring met de dag van inschrijvingen? Om welk uur zeker al aanwezig zijn om een plaatsje te hebben in 1 of 2 modules van de opleiding? Daar ik vernomen heb dat deze opleiding zeer snel vol zit.

Alvast bedankt voor de reacties :woohoo:

insane01

Legacy Member
Ik heb 6 jaar dagschool gevolgd op Piva en ben daar in 2008 afgestudeerd. Met de nieuwe accomodatie van die school ga je daar zeker geen spijt van hebben. Ik zou gewoon eens bellen voor de zekerheid dan weet je genoeg.

succes!

vjeeke

Legacy Member
Ik had inderdaad al vernomen van ex-collega dat het daar dik inorde is. Een ander voordeel is dat het zeer dichtbij mijn appartement gelegen is.

Ik had al mail verstuurd. Inschrijvingen zouden starten om 13u in de piva vestiging.

Ik ga nog is bellen voor de zekerheid want ik wil echt kunnen starten met de opleiding :-)

Alvast bedankt.

Luyana

Legacy Member
Ik zou zeker op tijd gaan. Bij de inschrijvingen voor de mensen die al cursus volgen, staat er al volk om 6-7u aan de poort, terwijl de inschrijvingen zelf pas om 9u beginnen. Plaatsjes zijn echt heel gegeerd. Succes in ieder geval!
En mocht je je niet direct kunnen inschrijven voor de cursus van je keuze, kies dan zéker iets anders waar wel nog plaats voor is. Daardoor heb je bij volgende inschrijvingen ook voorrang.

vjeeke

Legacy Member
Luyana zei:
Ik zou zeker op tijd gaan. Bij de inschrijvingen voor de mensen die al cursus volgen, staat er al volk om 6-7u aan de poort, terwijl de inschrijvingen zelf pas om 9u beginnen. Plaatsjes zijn echt heel gegeerd. Succes in ieder geval!
En mocht je je niet direct kunnen inschrijven voor de cursus van je keuze, kies dan zéker iets anders waar wel nog plaats voor is. Daardoor heb je bij volgende inschrijvingen ook voorrang.
Is dit niet voor de dagopleiding? Want op de website staat 13u alsook in de mail die ik gekregen heb van de piva.

Ik ga mijn best doen. :)

UPDATE:

Ik heb net 2e bericht gekregen van de piva. Het is echt 13u en je moet ook een medisch geschiktheidsattest meenemen getekend door je huisdokter.

Nogal een geluk dat ik inlichtingen gevraagd heb anders had ik dit niet geweten. Ze mogen namelijk niemand inschrijven zonder dat attest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan